نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 8 Pro را در سپتامبر سال 2018 به بازار معرفی کرده است. در پنل جلویی این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED با قطر 6.21 اینچ بهره گرفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 8 Pro حدود 97.1 سانتی متر مربع و 83.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می تو.ان به تراکم پیکسلی 402، رزولوشن تصویر 1080 در 2248 اشاره کرد. در بالای این نمایشگر بریدگی طراحی شده و دوربین سلفی Mi 8 Pro، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه درون آن جای گرفته اند.

قاب گوشی Mi 8 Pro هم مانند نسخه ی قبلی خود Mi 8 Explorer ، شیشه ای بوده به گونه ای که اجزای درونی آن قابل مشاهده است. این قاب شیشه ای شفاف به وسیله‌ی فریم آلومینیومی مستحکمی از سری ۷۰۰۰ استوار شده و بر زیبالی این گوشی افزوده است. دوربین دوگانه به همراه اسکنر انگشتر روز این قطعه جای گرفته اند. دوربین دو گانه دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی می باشد و دوربین اصلی این گوشی فاصله کانونی برابر 1.8 دارد و مجهز به لنز اپتیکال با کیفیت بی نظیر است. باتری گوشی شیائومی Xiaomi Mi 8 Pro دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی و از نوع لیتیوم پلیمری در نظر گرفته شده است. با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 Pro از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Pro که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 8 پرو

فروشگاه تعمیرات 118 دارنده ی نماد اعتناد الکترونیکی است و شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Pro می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. امکان  ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز برای افرادی که در شهرستان هستند، به صورت اینترنتی وجود دارد. قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Pro در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود.