نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اقتصادی Redmi 2A در مارس سال 2015 به بازار معرفی شده است. شیائومی برای این گوشی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 4.7 اینچ را در نظر گرفته است. این نمایشگرها می توانند تصاویر را واقعی تر نشان دهند و همچنین زاویه دید بسیار خوبی دارند. در هر اینچ از نمایشگر 312 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 720 در 1280 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 2A حدود 60 سانتی متر مربع می باشد و همچنین 67 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. مانند طراحی های دیگر این سری شیائومی، دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در لبه ی بالای ال سی دی جای گرفته اند.

دوربین سلفی شیائومی Redmi 2A از سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین تماس های تصویری بهره می برد. این دوربین قابلیت فیلم برداری را نیز دارا می باشد. روی لبه ی پشتی دستگاه دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. از قابلیت های این دوربین می توان به فوکوس خودکار، برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند اشاره کرد. با استفاده از این دوربین می توانید در روشنایی عکس های با کیفیتی را ثبت کنید. این دوربین در نور کم و تاریک نمی تواند عکس های خوبی را ثبت کند. انرژی مورد نیاز گوشی برای روشن را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری شیائومی Redmi 2A قابل تعویض توسط کاربر است و در صورت وجود هر مشکلی کاربر به راحتی می تواند درب پشت دستگاه را باز کند و باتری را تعویض کند.

برای شارژ باتری فست شارژ در نظر گرفته نشده و باتری به صورت معمولی شارژ می شود. سیستم عامل اندروید 5 با رایط کاربری منحصر به فرد MIUI 6 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی Leadcore L1860C به همراه یک هسته ی 1.5 GHz تشکیل می دهد. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده ی پردازنده ی Mali-T628 MP2 می باشد. ردمی 2 ای در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 1 و 8 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 2A وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 2 ای

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 2A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 2A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.