نمایش 1–8 از 16 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus با نمایشگر 6.2 اینچی که دارای کیفیت بالایی می باشد وارد بازار شد. در واقع این گوشی نسخه پیشرفته ای از گوشی گلکسی اس8 پلاس می باشد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED و رزولوشن آن ۲۹۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است و از گوریلاگلس 5 برای محافظت از نمایشگر استفاده شده است. تراشه اصلی این گوشی اکسینوس ۹۸۱۰ / اسنپدراگون ۸۴۵ است و پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای است. حافظه داخلی یا همان هارد این گوشی در سه ظرفیت ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگ ارائه شده است که با توجه به نیاز و میزان هزینه ای که مدنظرتان است می توانید گوشی با این ظرفیت ها را خریداری نمایید.

دوربین اصلی این گوشی از دو دوربین با کیفیت های 12 مگاپیکسلس تشکیل شده است که در پشت گوشی قرار دارد و در پایین دوربین شاهد حسگر اثر انگشت می باشیم. دیافراگم دوربین اول متغییر است و در شرایط نوری به صورت خودگار دیافراگم را از f/1.5 به f/2.4 و بالعکس تغییر می دهد. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی 8 مگاپیگسل است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی می باشد و دارای 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد. این باتری مجهز به فناوری شارژ سریع با قدرت 15 وات است. جک 3.5 میلیمتری در این گوشی در حاشیه پایینی گوشی تعبیه شده و برای گوشی از اسپیکر استریو استفاده شده است.

تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس9 پلاس

 قطعات گوشی سامسونگ S9 Plus به هر دلیلی ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. همه قطعات گوشی بر یکدیگر تاثیر دارند و با آسیب به هر یک از آن ها باید سریعا قطعات گوشی را تعویض نمایید. تعویض قطعات گوشی را بهتر است با استفاده از قطعات اورجینال انجام دهید، زیرا قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفتی اولیه گوشی بازگردانده می شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی گلکسی S9 Plus انجام می شود. در این مرکز بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده ایم تا گوشی شما با دقت و سرعت بالایی تعمیر شود. عزیزانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند می تواند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کنند. گوشی پس از دریافت بررسی شده و پس از تایید شما تعمیر می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

علاوه بر تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S9 Plus می‌توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات را نیز انجام دهید. خرید قطعات را بهتر است از مراکز معتبری انجام دهید زیرا شباهت آن‌ها به قطعات اصلی بسیار بالا می باشد از طرفی قطعات فیک با استفاده از مواد نامرغوب ساخته می‌شوند و بعد از مدت کوتاه مجددا آسیب دیده و باید تعویض شوند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند. خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy S9 Plus را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. پیش از خرید هر قطعه نیز می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوران این مرکز سوالات مربوطه را پرسیده و به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید. به دلیل فروش مستقیم قطعات اورجینال مرکز تعمیرات 118 قیمت قطعات گوشی Samsung S9 Plus بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.