نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی در سال 2018 گوشی ها متنوعی را با ویژگی های جدید به بازار عرضه کرده است و قصد دارد تا با گوشی های خود بازار میان رده ها را تصاحب کند. این کمپانی گوشی Redmi Note 5 Pro را با طراحی زیبا و بدنه ی خوش دست در فوریه سال 2018 به بازار معرفی کرده است. بخش زیادی از قسمت جلویی دستگاه را نمایشگر در برگرفته است و این گوشی برای افرادی که علاقه مند به دیدن فایل های ویدئویی هستند مناسب است. پنل لمسی خازنی IPS LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده است که قطر 5.99 اینچ را دارا می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 5 Pro حدود 96.6 سانتی متر مربع و 77 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. یک لایه ی شیشه ای گوریلا گلس بر روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است و از نمایشگر در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند.

شیائومی برای گوشی ردمی نوت 5 پرو دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که از گشودگی دریچه ی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. میان رده ی شیائومی به دوربین دو گانه مجهز شده است  که در پنل پشتی گوشی جای گرفته اند. سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته که در شرایط نوری مناسب می توانند عملکرد خوبی را داشته باشند. اپلیکیشن دوربین گوشی نیز به گونه ای طراحی شده که به راحتی توسط کاربر قابل استفاده می باشد. همچنین، فیلترهای متعددی نیز برای اعمال تغییرات مدنظر بر روی تصاویر در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شده است. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 5 Pro با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. باتری به صورت داخلی درون دستگاه قرار گرفته است و قابل جابه جایی توسط کاربر نیست. در انتها به بررسی سخت افزار دستگاه می پردازیم. گوشی شیائومی ردمو نوت 5 رو به پردازنده ی اسنپدراگون 636 با سرعت 14 نانومتری مجهز شده است. این پردازنده 8 هسته‌‌ی 1.8 گیگاهرتزی Kryo 260 تشکیل می دهد. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 506 بر روی پردازنده ی اصلی دستگاه قرار گرفته است و موجب افزایش سرعت دستگاه می شود. شیائومی این گوشی را در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 6 و 64 گیگابایت و 4 و 64 گیگابایت به بازار معرفی کرده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 5 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 5 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 5پرو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 5 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.