نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S10e در فوریه سال 2019 به بازار معرفی و عرضه شده است. این گوشی در اندازه 142.2 * 69.9 * 7.9 ساخته شده است و وزن آن 150 گرم می باشد. ال سی دی این گوشی در اندازه 5.8 اینچ ساخته شده است که 83.3 درصد از پنل جلویی گوشی را تشکیل می دهد. رزولوشن این نمایشگر 1080 * 2280 پیکسل است و با توجه به ویژگی HDR10+ تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های بی نظیری نمایش داده می شود. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Mali-G76 MP12 می باشد همچنین پردازنده مرکزی نیز 8 هسته ای بوده و قدرت بالایی در نمایش تصاویر دارد. تراشه استفاده شده در این گوشی Exynos 9820 Octa می باشد.

این گوشی با حافظه داخلی 128 و 256 گیگی در بازار موجود می باشد و به طبع گوشی با ظرفیت بیشتر گرانتر می باشد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی است و دارای 3100 میلی آمپر ظرفیت می باشد بال اینکه ظرفیت این باتری بالا می باشد اما نگران شارژ شدن آن نباشید. زیرا این باتری مجهز به فناوری شارژ سریع است و با قدرت 15 وات می توانید گوشی خود را شارژ نمایید. باتری گوشی را می توانید به صورت بی سیم نیز شارژ نمایید. نکته جالب این باتری قابلیت تبدیل آن به پاور بانک می باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای دو دوربین می باشد که دوربین اول آن 12 مگاپیکسلی بود و از لنز واید در این دوربین استفاده شده است. دوربین دوم 16 مگاپیکسل و از لنز اولتراواید بهره مند می باشد.

تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس10 ای

تعمیر گوشی بسیار حساس می باشد و نیاز به مهارت بالایی دارد. تعمیرکار باید مهارت بالایی داشته باشد و به بهترین ابزار دسترسی داشته باشد. در مرکز تعمیرات 118 بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم و تعمیرکاران ما مهارت بالایی در زمینه تعمیرات موبایل دارند. تمام تعمیرکاران دوره های مربوطه را گذرانده اند و با دقت بالایی تعمیر گوشی گلکسی S10E انجام می دهند. همچنین در این مرکز از کیفیت اورجینال قطعات استفاده می شود. قطعات اورجینال کیفیت بالایی دارند و بعد از تعویض کیفیت اولیه گوشی بازکردانده می شود. از طرفی قطعات فیک عمر کوتاهی داشته و حتی ممکن است باعث خرابی دیگر قطعات شوند. در این مرکز ابتدا گوشی شما بررسی می شود و پس از تایید شما تعویض آن را با استفاده از ابزار حرفه ای انجام می دهیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S10e

عزیزان و تعمرکارانی که تمایل به خرید قطعات گوشی سامسونگ S10e دارند باید به کیفیت قطعه توجه داشته باشند. در بازار قطعات فیک بسیار فراوان شده اند که شباهت بساری آن ها به قطعات اصلی باعث عدم تشخیص این قطعات خواهد شد. پس با خرید از مرکزی معتبر تا حدی می توانید از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعویض قطعات گوشی سامسونگ S10e قطعات با کیفیت اصلی نیز به فروش می رسد. در این مرکز تمام قطعات به صورت مستقیم وارد شده و به دلیل حذف واسطع ها قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S10e بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد که با کمی سرچ به این موضوع پی خواهید برد.