نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هواوی یکی از محصولات بالارده خود را با نام تبلت هواوی MediaPad M5 10 Pro که یکی از رقبای اندرویدی برای آیپد پرو اپل است را در فوریه سال 2018 معرفی کرد. این تبلت از ساختار آلومینیومی طراحی و ساخته شده است و زبان طراحی سطح تخت و لبه‌های انحنادار بدنه‌ی فلزی به همراه ترکیب رنگی طلایی در پنل پشت دستگاه و حاشیه‌های سفید نمایشگر، ما را به یاد آیپد پرو می‌اندازد. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 پرو از نوع IPS LCD بهره برده است که هواوی در اکثر تبلت‌های خود از آن استفاده کرده است. همانطور که از نام این تبلت مشخص است این نمایشگر دارای اندازه‌ی 10.8 اینچی است که حدود 76 درصد از قاب جلوی تبلت را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 2560 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 280 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این تبلت در دو نسخه‌ی 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم عرضه شده است.

دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 پرو دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. دوربین این دستگاه به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین جلو این تبلت نیز به یک لنز 8 مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 پرو نیز با ظرفیت 7500 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M5 10 Pro

مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض انواع دستگاه‌های هوشمند مفتخر است بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 پرو یکی از انواع خدماتی است که در این مرکز توسط تعمیرکاران خبره و ماهر صورت می‌پذیرد. این دستگاه مانند سایر قطعات الکتریکی ممکن است در اثر ضربه و آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب و اختلال در عملکرد دستگاه شود. در صورت خرابی این تبلت لازم است کاربران به این مجموعه مراجعه کرده و جهت تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام5 10 پرو خود مراجعه نمایند. چنانچه کاربران به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند از طریق پست دستگاه خود را به این مرکز ارسال نمایند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10 Pro

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10 Pro را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات تبلت هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 10 Pro روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.