نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ galaxy M20 یکی از چند گوشی می باشد که این شرکت در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کرده است. این گوشی با وزن 186 گرم و ابعاد 156.4 * 74.5 * 8.8  میلیمتر با فریم و درب پشتی پلاستیکی ساخته شده است. نمایشگری که برای این گوشی استفاده شده است از نوع PLS TFT بوده و با توجه به ابعاد 6.3 اینچی 83.6 درصد از پنل جلویی گوشی را شامل می شود. به دلیل این ابعاد باید به خوبی از ال سی دی محافظت نمایید تا آسیبی به آن وارد نشود. اما رزولوشن این نمایشگر برابر با 1080 *2340 پیکسل بوده و با توجه به ابعاد نمایشگر می توان به پراکندگی پیکسلی 409  پیکسل در هر اینچ پی برد. برای حفاظت از نمایشگر نیز از گوریلاگلس استفاده شده است.

 سیستم عاملی که برای این گوشی در نظر گرفته اند اندروید 8.1 می باشد که قابل ارتقاء تا 10.0 است. از ویژگی های دیگر گوشی می توان به پردازنده مرکزی Octa-core ،پردازنده گرافیکی Octa-core و تراشه اصلی Exynos 7904 اشاره داشت. اما باتری ها از قطعات مهم دیگر در گوشی می باشند که در این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده شده است. دوربین یکی از قطعاتی می باشد که باعث طرفداری کاربر از گوشی خواهد شد و بسیار مهم می باشد. در دوربین اصلی این گوشی ازدو دوربین با لنز واید و اولترا واید با کیفیت 18 و 5 پیکسل استفاده شده است. دوربین جلو گوشی سامسونگ گلکسی M20 نیز از لنز 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ام 20

گوشی های همراه یکی از ابزارهای مهم و پر استفاده در زندگی امروزه می باشد که کاربران بسیاری از کارهای روزمره خود را با استفاده از این دستگاه انجام می دهند. به همین دلیل ممکن است سریع آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر بسیار مهم می‌باشد و باید دقت داشته باشید گوشی خود را به فردی مجرب بسپارید. در مرکز تعمرات 118 تعمیر گوشی ساموسنگ M20 با استفاده از بهترین ابزارهایی که برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده ایم انجام می شود. در این مرکز تماما از قطعات اورجینال استفاده می شود و پس از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی خواهید بود. قطعات گوشی گلکسی M20  به صورت مستقیم وارد می شود و به همین دلیل هزینه تعمیر نیز بسیار مناسب می باشد. تمام خدمات دارای ضمانت بوده و می توانید در صورت وجود مشکل با تماس گرفته تا مشکل را برطرف نماییم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی ام20

یکی از مسائل مهمی که امروزه برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد کیفیت قطعاتی است که در حین تعمیر برای گوشی استفاده می شود. اما خرید قطعات اورجینال و اصلی برای گوشی با توجه به گسترش قطعات فیک که شباهت بسیاری به قطعات اصلی دارند نیز بسیار مشکل شده است. خرید قطعات گوشی گلکسی  M20 را باید از مرکزی معتبر انجام دهید تا از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy M20 فروش قطعات نیز انجام می شود. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ M20 بسیار مناسب بوده و از طرفی به دلیل سابقه چند ساله در این زمینه می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمامی قطعات موجود در فروشگاه با ضمانت عرضه می شود.