نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی Redmi 3s Prime را در آگوست سال 2016 به بازار معرفی کرد. سیستم عامل اندروید v6.0.1 (مارشمالو) برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 430 تشکیل می دهد و وظیفه ی پردازش و اجرای دستورالعمل را بر عهده دارد. پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی تراشه ی Adreno 505 می باشد که بر روی پردازنده ی مرکزی قرار گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 3 و 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. امکان ارتقا حافظه  تا 256 گیگابایت از طریق کارت SD وجود دارد و شما می توانید از جایگاه دوم اسلات سیم کارت جهت قرار دادن حافظه ی خارجی استفاده کنید.

نمایش محتوای بصری گوشی ردمی 3s Prime بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD می باشد. قطر این نمایشگر 5 اینچ و وضوح آن برابر 720 در 1280 است. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 3s Prime حدود 294 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی حدود 68.9 سانتی متر مربع و 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در لبه ی  بالای ال سی دی دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. طراحان این گوشی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه ی دیافراگم f/2.2 را برای ثبت عکس های سلفی و تماس های تصویری در نظر گرفته اند.

در قسمت پشتی دستگاه، دوربین اصلی شیائومی Redmi 3s Prime و سنسور اثر انگشت دیده می شود که در مرکز دستگاه جای گرفته است. لازم به ذکر است این گوشی از بلستر IR بهره می برد که به عنوان یک ریموت برای اکثر لوازم خانگی عمل می کند. دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می برد که قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080P می باشد. این دوربین دارای ویژگی های فاز تشخیص فوکوس اتوماتیک (PDAF) و یک فلش LED ، برای کمک به گرفتن تصاویر در شرایط کم نور می باشد و عکاسی را برای کاربر لذت بخش می کند. تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر می باشد. باتری گوشی شیائومی Redmi 3s Prime با کمک فست شارژ 10 واتی به صورت معمولی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3s Prime

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi 3s Prime و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 3s Prime وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 3 اس پریم

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 3s Prime به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ردمی 3s Prime روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.