نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2016 هواوی یکی از محصولات جدید خود را با عنوان گوشی هواوی Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. این دستگاه با وزن 169 گرم ابعادی به اندازه‌ی 152 x 75 x 7.5 دارد. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و از بدنه‌ای مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است. پنل پشت به همراه فریم دستگاه از نوع آلومینیوم پوشانده شده است که موجب یکپارچگی دستگاه می‌شود. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 73 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. هواوی برای ساخت این نمایشگر از فناوری OLED بهره برده است که متون و تصاویر را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر تصاویری با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی جهت محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 بهره برده است.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین با همکاری شرکت لایکا به دوربین دوگانه مجهز شده است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین این دستگاه با سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه LED با قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR در پنل پشت دستگاه تعبیه شده است. این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپری تامین می‌شود. باتری گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین به دلیل قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی توسط یک شارژر 22.5 واتی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate 9 Porsche Design

تعمیر گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مجموعه می‌باشد که با استفاده از قطهعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌پذیرد. تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین امری دشوار است لذا لازم است کاربران به مراکز و تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای مراجعه نمایند تا از آسیب دیدن سایر قطعات دستگاه خود جلوگیری نمایند. خوشبختانه در این مرکز تمامی تعمیرکاران از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند و قادرند تا در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب دستگاه هوشمند شما را به بهترین نحو تعمیر نمایند. کاربران پس از مواجه با خرابی دستگاه خود می‌توانند به این مجموعه مراجعه نمایند و یا در صورت عدم دسترسی به این مرکز دستگاه خود را از طریق پست به دست کارشناسان ما برسانند و از طریق تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9 Porsche Design

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9 Porsche Design به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 9 Porsche Design با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.