نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36
گوشی موتورولا P30 در سپتامبر سال 2019 به بازار جهانی معرفی شده است. نمایشگر به کار رفته در این گوشی از نوع IPS LCD است و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. دارای قطر 6.2 اینچ و رزولوشن تصویر 2246 در 1080 می باشد. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا P30 حدود 96.9 سانتی متر مربع است و حدود 82 سانتی متر مربع گوشی را به خود اختصاص داده است. از این ال سی دی یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass  از خشدار شدن و ضربه خوردن ال سی دی مراقبت می کند. در بالای ال سی دی لبه ای وجود دارد که درون آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. روی لبه ی بالایی این گوشی جک هدفون این گوشی مشاهده می شود که در طراحی گوشی های قدیمی هم این گونه بوده است.

در گوشی موتورولا پی 30 خبری از دوربین سه‌ بعدی برای احراز هویت از طریق تشخیص چهره نیست. موتورولا برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر را در نظر گرفته است. باتری گوشی موتورولا P30 با استفاده از تکنولوژی فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این گوشی از دوربین اصلی دوگانه با سنسور های 16 و 5 مگاپیکسلی بهره مند شده است. روی درب پشت این گوشی سنسور اثر انگشت در وسط گوشی دیده می شود که مانند همیشه زیر لوگوی شرکت موتورولا قرار گرفته است. هارد پروگرم شده این گوشی از نوع eMMC 5.1 و دارای دو حجم 64 و 128 گیگابایتی می باشد.

تعمیر گوشی موتورولا P30

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا P30  را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا P30  به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی P30  موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا P30

کلیه ی قطعات گوشی موتورولا P30 در این مجموعه موجود هستند و از جمله ی این قطعات ی توان به هارد پروگرم شده، باتری، تاچ و ال سی دی و … اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا P30 را به صورت اینترنتی دارید، در ابتدا قطعه ی مورد نظر را جست و جی کنید. پس از پیدا کردن روی گزینه ی ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. به دلیل نوسانات ارزی قیمت قطعات گوشی موتورولا P30 در حال تغییر است لذا قبل از ثبت سفارش با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.