نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در 20 فوریه سال 2020 سونی با جدیدترین گوشی بالا رده خود با عنوان گوشی سونی Xperia L4 در میان سایر رقبا خوش درخشید. این گوشی هنوز به بازار عرضه نشده است بنابراین امکان خرید برای کاربران وجود ندارد. ساختار بدنه‌ی این گوشی از شیشه و پلاستیک طراحی شده است به طوری که قاب پشت و فریم آن پلاستیکی است به همین منظور باعث یکپارچه شدن دستگاه می‌شود. این گوشی دارای ابعاد 159 x 71 x 8.7 میلی متر و وزن 158 گرم است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند. از مشخصات فنی این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای٬ تراشه مدیاتک MT6762 هلیو P22 و پردازنده هشت هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا L4 با اندازه‌ی 6.2 اینچی نظر کاربرانی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه دارند را به خود جلب خواهد کرد. این نمایشگر به طور تقریبی 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 720 در 1680 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این گوشی تنها در یک نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است که به کاربران امکان افزایش حافظه‌ی داخلی را می دهد.

دوربین پشت این گوشی با توجه به سایر گوشی‌های هوشمند امروزی تصاویر نسبتا خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا L4 دارای سه سنسور 13 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصاویر می‌باشد. این دوربین به کاربران امکان ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR را می دهد همچنین به کمک فلش LED می توانند در محیط‌های کم نور و تاریک تصاویر‌های بسیار خوب و روشنی را عکاسی کنند. این دوربین تنها با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه به کاربران امکان ضبط ویدئو را می دهد. دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی این گوشی نیز تصاویر خوبی را جهت قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی سونی اکسپریا L4 با ظرفیت شارژدهی 3850 میلی آمپر انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia L4

به هر دلیل ممکن است یکی از قطعات گوشی آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. ولی انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه بسیار مهم می باشد تا به درستی و با قطعات اورجینال گوشی شما تعمیر شود. مهارت تعمیرکار و در اختیار داشتن ابزارآلاتی مناسب و حرفه ای نیز یکی از شرط های تعمیر گوشی می باشد. در مرکز تعمیرات 118 بهترین تعمیرکاران را انتخاب کرده ایم و بهترین ابزارآلات را که دارای استاندارهای جهانی می باشند را برای آن ها فراهم کرده ایم تا بتوانیم تا حد بالایی میزان رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی سونی Xperia L4 را به ما بسپارید. ناگفته نماند که تمام خدمات ما دارای ضمانت و مهلت تست یک تا چند روزه می باشد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia L4

تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالین دارند لازم است از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعمیر گوشی‌های هوشمند کاربران استفاده نمایند. جهت خرید قطعات اورجینال مانند خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا L4 می‌توانند با مراجعه به این مجموعه اقدام نمایند. تمامی قطعات و ابزارآلات این مرکز به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد و با خرید از این مجموعه نیز فاکتور خرید نیز تحویل شما داده خواهد شد. قیمت قطعات و همچنین قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا L4 نیز به دلیل نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا لازم است جهت کسب اطلاع از آن با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.