نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2017 تبلت مقرون به صرفه‌ای را با وزن 350 گرم و ابعاد 211.1 x 124.7 x 8 میلی‌متر با نام تبلت هواوی MediaPad T3 8 معرفی کرد. این تبلت از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کند و پردازش اطلاعات آن بر عهده یک تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 425 به همراه پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و 3 گیگابایت رم می‌باشد. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی3 همانطور که از نام این دستگاه روشن از از اندازه‌ی 8 اینچی بهره برده است که 70 درصد از قاب جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این پنل از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. میزان رزولوشن این نمایشگر 800 در 1280 پیکسل و 189 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی آن می‌باشد که وضوح را به تصویر می‌کشد.

تبلت هواوی مدیاپد تی3 8 در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم عرضه شده است که با افزایش حافظه‌ی داخلی قیمت تبلت نیز کمی افزایش پیدا می‌کند با این حال به دلیل عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه کاربران امکان افزایش میزان ظرفیت حافطه داخلی خود را نخواهند داشت. دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد تی3 8 از سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز از یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین اصلی این دستگاه برای کاربران امکان تصویر برداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. باتری تبلت هواوی مدیاپد تی3 8 نز با ظرفیت 4800 میلی‌آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی تبلت را بر عهده دارد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T3 8

قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 8 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده است، در آن‌ها امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید تبلت آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید تبلت خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر تبلت هواوی MediaPad T3 8 و انجام تست های نهایی تبلت به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 8 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 8

تعمیرکاران تعمیرات تبلت به ابزارالات و قطعات اورجینال جهت تعمیر این گجت هوشمند نیاز خواهند داشت. اگر به عنوان یک تعمیرکار و یا فردی کارآموز به دنبال قطعات اصل مانند قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی3 8 به صورت اورجینال هستید ما به شما مرکز تعمیرات 118 را توصیه می‌کنیم. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه فروش بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به تعمیرکاران عزیز عرضه می‌کند. خرید قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی3 8 در این مجموعه به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌گیرد. تعمیرکاران می‌توانند به این مجموعه مراجعه کرده و راهنمایی و مشاوره لازم را جهت خرید قطعات از کارشناسان فروش دریافت نمایند. در صورت عدم دسترسی لازم است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. برای اطلاع از قیمت قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی 3 8 لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.