نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2017 هواوی در معرفی سری جدید محصولات گوشی‌های میت 10 گوشی زیبا و خاص خود را با نام گوشی هواوی Mate 10 Porsche Design معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه به دلیل استفاده از ساختار شیشه‌ای و فلزی بسیار جذاب و چشم نواز است. پنل پشتی از نوع شیشه‌ای و فریمی فلزی این دستگاه را در برگرفته است. ال سی دی گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین از نوع OLED ساخته شده است که تصاویر و متون را با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد همچنین از چندین لمس به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از اندازه‌ی 6.0 اینچی بهره برده است که در حدود 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. نتسبت تصویر در این نمایشگر 18:9 می‌باشد و تصاویر در آن با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌ی داخلی این دستگاه از ظرفیت 256 گیگابایت با 6 گیگابایت بهره برده است اما به دلیل عدم پشتیبانی گوشی از کارت حافظه ظرفیت این حافظه قابل افزایش نمی‌باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین بسیار فوق‌العاده است و تصاویری بسیار خوب و با کیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین دوگانه است و بدین معناست که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی برخوردار است و از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش دوگانه LED برخوردار می‌باشد. این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین از ظرفیت 4000 میلی آمپری بهره برده است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدتزمان 30دقیقه 58 درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate 10 Porsche Design

تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند خود را به دست متخصصین مرکز تعمیرات موبایل 118 بسپارید. خوشبختانه در این مجموعه تعمیرکاران با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. روند تعمیر گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین و سایر دستگاه‎‌ها به این صورت است که در مرحله اول دستگاه توسط تیم تعمیرکار به صورت رایگان عیب یابی شده و پس از آن به مشتریان اعلام هزینه می‌شود و در صورت موافقت مشتری جهت تعویض قطعات گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین اقدام می‌شود. چنانچه کاربران در شهرستان هستند و شرایط مراجعه حضوری به این مرکز را ندارند می‌توانند دستگاه خود را با پیک و یا از طریق پست برای ما ارسال نمایند و با تماس تلفنی پیگیر تعمیر دستگاه خود شوند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Porsche Design

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Porsche Design را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواویMate 10 Porsche Design موجود در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.