نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Nova Plus در سپتامبر سال 2016 با ابعاد 151.8×75.7 در 7.3 میلی‌متر و وزنی 160گرم توسط کمپانی هواوی معرفی شد. این دستگاه از قابلیت اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی، پشتیبانی ازدو سیم کارت، سیستم عامل اندروید 6.0.1 (Marshmallow)، تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 625 و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای برخوردار است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی نوا پلاس تصاویر و متون را در اندازه‌ی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی نمایش می‌دهد. این نمایشگر به طور تقریبی 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و از نسبت تصویر 16 به 9 برخوردار می‌باشد. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه از نوع eMMC 5.1 است که دارای میزان ظرفیت 32 گیگابات به همراه 3 گیگابایت رم عرضه شده است و دستگاه امکان افزایش ظرفیت این حافظه را برای کاربران فراهم کرده است.

دوربین اصلی گوشی هواوی نوا پلاس از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.0 در قاب پشتی گوشی طراحی شده است. این دوربین از قابلیت دو فلش LED و ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان تصویر برداری در دو کیفیت 2160 پیکسل و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی از یک لنز 8 مگاپیکسلی برخوردار است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تامین انرژی این دستگاه برعهده باتری لیتیوم پلیمری 3340 میلی‌آمپری است. باتری گوشی هواوی نوا پلاس را می‌توانید به وسیله‌ی یک شارژر 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایید.

تعمیر گوشی هواوی Nova Plus

خوشبختانه امکان تعویض قطعات هواوی Nova Plus وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می‌شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی هواوی Nova Plus به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید

خرید قطعات گوشی هواوی Nova Plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با سابقه‌ی چندین ساله در زمینه‌ی تعمیر، تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات فعالیت می‌کند. این مرکز با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد لذا در صورت تمایل جهت خرید محصولات این مرکز می‌توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات اورجینال و با کیفیت هستند ما به آن‌ها این مجموعه را پیشنهاد می‌کنیم. خرید قطعات گوشی هواوی نوا پلاس نیز در این مرکز امکان پذیر بوده و می‌توانید جهت این امر به صوت حضوری و یا انلاین اقدام نمایید. به دلیل نوسانات ارزی لازم است قبل خرید محصولات جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Nova Plus با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.