نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه فوریه سال 2017 هواوی محصول جدید خود را با نام گوشی هواوی P10 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه از فلز ساخته شده است و پنل جلویی آن شیشه‌ای است و تنها 145 گرم وزن دارد. ال سی دی گوشی هواوی پی 10، 5.1 اینچ اندازه دارد که به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با وضوح 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 432 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS-NEO LCD بهره برده است که در میزان روشنایی و وضوح متون و تصاویر تاثیر بسزایی دارد همچنین قابلیت نماتیش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی همراه با 4 گیگابایت رم عرضه شده است و کاربران می@توانند با استفاده از کارت حافظه میزان ظرفیت حافظه‌ داخلی دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 10 قادر است با سنسورهای 12 مگاپیکسلی رنگی و 20 مگاپیکسلی تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین از قابلیت‌هایی همچون ثبت تصاویر در حالت HDR، پانوراما و همچنین پشتیبانی از دو فلش LED برخوردار می‌باشد. این دوربین توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین جلو این گوشی نیز به وسیله‎‌ی سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی را عکاسی می‌کند. باتری گوشی هواوی پی 10 نیز با میزان ظرفیت شارژدهی 3200 میلی آمپری کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی P10

تعمیر گوشی‎‌های هوشمند متنند تعمیر گوشی هواوی پی 10 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما لازم است تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی P10 با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت گیرد تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان کیفیت تعمیر دستگاه نیز تضمین گردد. خوشبختانه در مرکز تعمیرات موبایل 118 کاربران می‌توانند با اطمینان کامل دستگاه خود را جهت تعمیر و یا تعویض به دست تعمیرکاران خبره ما بسپارند تا در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب این امر انجام گیرد. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه‌ی تعمیرات موبایل به عنوان یکی از بهترین مراکز در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد و چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست به دست کارشناسان این مجموعه برسانید و با تماس تلفنی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی P10

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P10 را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزار آلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می رسد و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی P10 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.