نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی‌های هوشمند از ظرافت و طراحی خاصی برخوردار می‌باشند و با ضربه کوچک آسیب دیده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند‌ اما با رعایت اصولی کوچک می‌توان آن‌ها را از آسیب محفوظ کنیم. گوشی شیائومی Redmi 9 Power  با وزن ۱۹۸ گرم مانند تمام اسمارت فون‌ها نسبت به خیس شدن و ضربه حساس است. آسیب دیدگی ممکن است در هر قسمت مانند تاچ و ال سی دی، باتری، اسپیکر و دیگر قطعات به وجود بیاید که در بسیاری موارد فقط باید قطعه را تعویض کرد. اما در برخی موارد مانند سوسو زدن نمایشگر که بیشترین علت آن مشکلات نرم افزاری می‌باشد، با بررسی گوشی بدون تعویض قطعه‌ای، مشکل برطرف می‌شود. ولی در هر صورت باید در انتخاب مرکز تعمیرات دقت بالایی داشته باشید و مرکزی معتبر و با سابقه را برای تعمیر گوشی Xiaomi Redmi 9 Power انتخاب کنید. نکته‌ی دیگری که بسیار مهم است استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر گوشی می‌باشد.

xiaomi-redmi-9-power-repair

تعویض سخت‌افزاری هزینه بالایی دارد و در صورت استفاده از قطعات فیک علاوه بر اینکه قطعه تعویض سریعا آسیب می‌بیند و ناچار به تعویض مجدد آن خواهید بود، ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کند و حتی خطرات جانی نیز برای شما دارد. پس با اینکه قطعه اصلی کمی گرانتر است اما عمر بالایی داشته و گوشی پس از تعمیر کیفیت اولیه خود را به دست می‌آورد. پس اگر برای تعمیر گوشی شیائومی ردمی۹Power به دنبال مرکزی معتبر هستید باید بدانید که صفحه درستی مراجعه کرده‌اید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال به صورت مستقیم وارد می‌شود و تعمیرکاران مهارت بالایی در تعمیر دارند که رضایت بالای مشتریان این مرکز نشان دهنده این امر است. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید. در ادامه شما را با چند مورد از آسیب دیدگی گوشی‌های همراه و علائم آن‌ها آشنا خواهیم کرد و با دقت در برخی مواردی که می‌شود می‌توانید گوشی خود را از آسیب دیدگی جدی حفظ کنید.

آب خوردگی گوشی Xiaomi Redmi 9 Power

بر روی گوشی شیائومی Redmi 9 Power از پوششی ضد آب استفاده شده است اما این امر به معنی عدم نفوذ آب به داخل نمی‌باشد و باید از گوشی خود در برابر رطوبت و خیس شدن محافظت کنید. از سوکت‌های گوشی سریعا آب به داخل نفوذ خواهد کرد و آب خوردگی باعث خرابی بسیاری از قطعات داخلی می‌شود. هنگامی که گوشی خیس شد سریعا به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید اما پیش از مراجعه چند اقدام اولیه را رعایت فرمایید. نکته اول خاموش کردن گوشی است که باعث می‌شود جریان الکتریکی قطع شده و قطعات اتصالی نکنند. همچنین به هیچ وجه گوشی خود را به شارژ متصل نکنید. مورد بعدی عدم تکان دادن گوشی می‌باشد، زیرا با تکان‌های شدید آب به قسمت‌های خشک نیز نفوذ می‌کند. در صورت امکان باتری گوشی را خارج کنید و با پارچه گوشی خود را به آرامی خشک کنید. همچنین از باد گرم سشوار برای خشک کردن استفاده نکنید. بعد از رعایت این نکات به مرکزی معتبر مراجعه کنید تا تعمیر گوشی انجام شود.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی ۹ Power

از شایع ترین علت مراجعه کاربران گوشی‌های همراه خرابی تاچ و ال سی دی و مشکل در نمایشگر گوشی است. تاچ و ال سی دی به دلیل اندازه بزرگی که دارد در معرض آسیب‌های بسیاری قرار دارد. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی ۹ پاور با اندازه ۶.۵۳ اینچ در معرض آسیب‌های بسیاری است. بر روی این گوشی از کورنینگ گوریلاگلس۳ استفاده شده است.  این پوشش که دافع آب است از نمایشگر تا حدی محافظت می‌کند اما در برابر ضربه‌های شدید استقامت کمی دارد. علاوه بر ضربه عواملی چون خیس شدن تاچ و ال سی دی، نوسانات داخلی، افتادن از ارتفاع باعث آسیب به گلس، تاچ و یا ال سی دی خواهند شد. با آسیب به هرکدام از این قسمت‌ها چاره‌ای جز تعویض ندارید اما دقت داشته باشید مرکزی مناسب را برای تعویض تاچ و ال سی دی انتخاب نمایید.

گوشی Xiaomi Redmi 9 Powerگوشی Xiaomi Redmi 9 Power

خرابی باتری گوشی Xiaomi Redmi 9 Power

از قزعات مهم و حساس گوشی می‌توان باتری‌ها را نان برد. باتری گوشی‌های هوشمند در اندازه و ظرفیت.‌های متفاوتی ساخته می‌شوند ولی اغلب از نوع لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری هستند. باتری گوشی شیائومی Redmi 9 Power از نوع لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند. باتری‌ها عمر محدودی دارند ولی عوامل بسیاری  بر طول عمر آن‌ها تاثیرگذار هستند. این عوامل عبارتند از:

  1. استفاده از کابل و شارژرهای غیر استاندار و فیک
  2. استفاده از گوشی حین شارژ شدن
  3. نصب و اجرای بازی و برنامه‌های سنگین که نیاز به انرژی بالایی دارند
  4. متصل بودن طولانی مدت به شارژ
  5. خیس شدن
  6. دمای بسیار بالا و بسیار پایین

موارد گفته شده از عامل‌های کاهنده عمر باتری هستند و با رعایت این عوامل می‌توان تا حداکثر ۴ سال نیز از باتری بدون مشکل استفاده کرد. ولی در صورت اتمام عمر باتری در انتخاب مرکزی مناسب برای تعویض دقت داشته باشید و حتما از باتری اورجینال استفاده کنید تا مجددا کیفبت سابق گوشی خود را به دست آورید.

آسیب به هارد گوشی شیائومی ردمی۹Power

هارد قطعه بسیار کوچک بر روی مادربرد می‌باشد که تمام اطلاعات را فارق از نوع آن‌ها بر روی خود ذخیره می‌کند. این قطعه در ظرفیت‌های متفاوتی ساخته می‌شود و دارای انواع مختلفی است. هارد گوشی Xiaomi Redmi 9 Power از نوع UFS 2.1 و UFS 2.2 است که به ترتیب با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در این گوشی استفاده شده است. اما علاوه بر ذخیره اطلاعات وظیفه‌ی مهمتر دیگری را این قطعه برعهده دارد و آن هم اجازه بوت کردن سیستم عامل را صادر می‌کند. پس با آسیب به این قطعه علاوه بر اینکه اطلاعات موجود بر روی آن در خطر است ممکن است استفاده از گوشی نیز غیر ممکن باشد. پس برای حفظ هارد خود و جلوگیری از آسیب باید عامل‌های آسیب را بشناسید که مهمترین‌ آن‌ها عبارتند از:

  1. خیس شدن هارد
  2. ضربه‌های شدید
  3. وارد شدن فشار بیش از حد به هارد
  4. به روز رسانی کردن و یا بردن به تنظیمات کارخانه گوشی زنانی که میزان شارژ باتری کمتر از ۲۰ درصد است
  5. دمای بالا
  6. باز کردن برنامه و بازی‌های سنگین و برنامه‌هایی با گرافیک بالا
  7. نوسانات داخلی
  8. پر بودن هارد در طولانی مدت

با رعابت این عوانل و حفظ گوشی در برابر آن‌ها تا حد بالایی هارد آسیب نمی‌بیند ولی با آسیب به هارد حتما تعویض یا تعمیر آن را به فردی مجرب بسپارید. تعمیر هارد گوشی شیائومی ردمی ۹ Power بسیار دشوار بود و نیاز به ابزار مخصوصی دارد ولی پس از تعمیر می‌توان با ریکاوری بسیاری از اطلاعات را بازگرداند. اما پس از تعویض دیگر به اطلاعات دسترسی نخواهید داشت پس تشخیص تعمیرکار و مهارت آن بسبار حائض اهمیت است. مجموعه ما با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن در خدمت شما می‌باشد.

تعمیر قطعات گوشی شیائومی ردمی ۹ پاور

تعمیر هر قطعه در گوشی‌های هوشمند نیاز به ابزار دقیق و مهارت بالایی دارد. از طرفی خرابی چند قطعه نشانه‌ی مشترکی مانند خاموشی ناگهانی گوشی دارند که تعمیرکار باید توانایی تشخیص این امر را داشته باشد. پس دقت داشته باشید تعمیر گوشی شیائومی Redmi 9 Power را به فردی مجرب بسپارید. در مجموعه ما تمامی تکنسین‌ها دوره‌های تخصصی تعمیرات را گذرانده‌اند و با مهارت بالا و تجهیزات مدرنی ک در اختیار دارند گوشی شما را تعمیر می‌کنند. گوشی شیائومی ردمی۹ Power خود را توسط پیک یا با مراجعه حضوری به دست ما برسانید تا پس از بررسی دقیق و تایید شما تعمیر آن انجام شود. پس از تعمیر نیز در صورت درخواستتان گوشی برایتان ارسال می‌شود و می‌توانید آن را تا ۳ روز تست نمایید و در صورت وجود مشکل به مرکز مراجعه کنید تا دستگاه شما بررسی شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی ۹ پاور

برای اینکه گوشی Xiaomi Redmi 9 Power پس از تعمیر مجددا کیفیت اولیه خود را به دست بیاورد نیاز است که به مرکزی معتبر مراجعه کنید و از قطعات اورجینال استفاده نمایید. ولی خرید قطعات اورجینال گوشی Xiaomi Redmi 9 Power تبدیل به یک معضل اساسی شده است، زیرا قطعات فیک روز به روز شباهت آن‌ها با قطعات اورجینال افزایش می‌یابد و تشخیص آن‌ها از یکدیگر بسبار دشوار شده است. در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات به طور مستقیم از فروشنده خریداری می‌شود و به همین دلیل کیفیت آن‌ها تضمینی می‌باشد و قطعات اورجینال هستند. همچنین به دلیل خرید مستقیم، قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 9 Power بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. می‌توانید برای تهیه قطعات به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام نمایید. قطعه مورد نیازتان همراه با فاکتور معتبر در مدت کوتاهی برایتان ارسال می‌شود.