نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

هواوی در آوریل سال 2016 یکی از محصولات پرچم دار خود را با نام گوشی هواوی P9 به کاربران معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه از شیشه و فلز ساخته شده است و درب پشت و فریم گوشی از آلومینیوم طراحی شده است که جلوه‌ی خاصی را به ظاهر گوشی بخشیده است. در پنل پشت شاهد دوربین دوگانه به همراه فلش همچنین سنسور اثر انگشت به شکل مرعی هستیم. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی9 نیز با اندازه‌ی 5.2 اینچ به طور تقریبی 72 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS-NEO LCD استفاده کرده است که متون و تصاویر را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 423 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایت با 3 گیگابایت و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است.

هواوی برای دوربین اصلی گوشی هواوی پی 9 دو سنسور 12 مگاپیکسلی با ویژگی‌های بسیاری در نظر گرفته است. ترکیب این دو سنسور باعث صبت تصاویر با کیفیت در هر شرایطی شده است و حتی در نور کم نیز تصاویر رضایت بخشی را ثبت می‌کند. این دوربین از قابلیت پانوراما، HDR، فلش دوگانه LED بهره برده است. این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی پی 9 نیز با ظرفیت شارژدهی 3000 میلی آمپر وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارد.

تعمیر گوشی هواوی P9

در صورت خرابی گوشی‌های هوشمند، کاربران لازم است به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایند. تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز با سابقه‌ای چندین ساله در زمینه‌ی تعمیر گوشی هواوی پی 9 و تعویض قطعات گوشی هواوی P9 مفتخرند تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهند. امروزه برخی از تعمیرکاران ممکن است جهت تعویض قطعات از قطعات بی کیفیت و نامرغوب استفاده نمایند لذا کاربران لازم است به مراکز معتبر و مجاز برای تعمیر گوشی خود مراجعه نمایند. خوشبختانه در این مرکز تعمیرکاران حرفه‌ای از قطعات اورجینال بهره می‌برند بنابراین می‌توانید با خیال راحت دستگاه خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. در این مجموعه ابتدا دستگاه عیب یابی می‌شود و در صورت لزوم پس از اعلان هزینه و رضایت شما به تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب پرداخته می‌شود.

خرید قطعات گوشی هواوی P9

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی P9 را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی پی 9 می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی P9 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند