نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J6 Plus با ظرفیت گیگ32 یا 64 گیگ با بدنه پلاستیکی در سال 2018 وارد بازار شده است. این گوشی وزن تقریبی 178 گرم دارد و ابعاد آن برابر با 161.4 * 76.9 * 7.9 میلیمتر می باشد که نمایشگر 6.0 اینچی آن 73.6 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. برای نمایشگر از فناوری IPS LCD استفاده کرده اند و می تواند ۱۶ میلیون رنگ مجزا را به راحتی نمایش دهد. رزولوشن این نمایشگر 720 * 1480  پیکسل است که بنابر این در هر اینچ آن 274 پیکسل وجود دارد. بر روی نمایشگر از فناوری گوریلاگلس استفاده شده تا در برابر ضربه های خفیف و خط و خش از نمایشگر محافظت شود. این گوشی با نسبت 18.5 به 9 تصاویر را نمایش می دهد و می توانید در مساحتی برابر با 91.4 سانتی متر مربع تصاویر را تماشا کنید.

باتری گوشی گلکسی جی6 پلاس از نوع لیتیوم یونی می باشد و ظرفیت 3300 میلی آمپر برای آن درنظر گرفته شده است. برای دوربین اصلی این گوشی از دو دوربین استفاده شده است که رزولوشن آن ها برابر با 13 و 5 مگاپیکسل می باشد که سنسور دوم آن برای تشخیص عمق و کنتراست تصویر می باشد. در دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره برده است. در بخش نرم افزاری شاهد سیستم عامل اندروید 8.1 می باشیم که می توانید تا اندروید 9.0 نیز آن را به روز نمایید. برای پردازنده گرافیکی آن نیز از پردازنده Adreno 308 استفاده شده است. تراشه اصلی این گوشی Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 است که به کمک پردازنده گرافیکی Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 پردازش اطلاعات با سرعت بالایی انجام می شود.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی6 پلاس

تعمیر گوشی ها با استفاده از قطعات اورجینال و به روش صحیح یکی از دغدغه های کاربران می باشد که  این مشکل را با مراجعه به مرکزی معتبر می شود برطرف کرد. با توجه به سابقه، مجوزهای مربوطه و رضایت کاربران می توانید مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی ساموسنگ J6Plus را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهند. در این مرکز بهترین ابزار آلات را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم و به همین دلیل تعویض قطعات اورجینال گوشی گلکسی J610 با دقت بالا و سرعت بسیاری انجام خواهد شد. عزیزان شهرستانی نیز می توانند گوشی های خود را توسط پیک برای مرکز ارسال نمایند تا پس از بررسی و برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J6 plus پس از هماهنگی نهایی گوشی شما تعمیر گردد.

خرید قطعات گوشی Samsung J6 Plus

خرید قطعات الکترونیکی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و باید دقت بسیاری در این زمینه داشته باشید. قطعات فیکی که در بازار وجود دارند شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند ولی کیفیت آن ها بسیار پایین می باشد و بعد از نهایتا ۳ ماه آسیب خواهند دید که مجددا ناچار به هزینه خواهید بود. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات اورجینال را وارد و به فروش می رساند. می توانید به راحتی قطعات گوشی Galaxy J6 Plus را از فروشگاه این مرکز انجام دهید. پس از خرید از این مرزکز فاکتور خرید معتبر با مهم و امضا و سربرگ معتبر اعطا خواهد شد. برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J6 plus می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.