نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2017 سونی یکی از گوشی‌های ارزان قیمت خود را با نام گوشی سونی Xperia L1 معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی از ساختار پلاستیک و شیشه‌ طراحی شده است که دارای ابعاد 151 x 74 x 8.7 میلی متر و وزن 180 گرم می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا L1 با فناوری ساخت IPS LCD قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ هستند. این گوشی تنها در یک نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم عرضه شده است که کاربران با استفاده از کارت حافظه می‌توانند ظرفیت این حافظه را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا L1 دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR بهره برده است همچنین مجهز به یک فلش LED است که عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. باتری گوشی سونی اکسپریا L1 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای میزان ظرفیت شارژدهی 2620 میلی آمپری است و در صورت شارژ کامل به کاربران امکان 11 ساعت مکالمه صوتی و 63 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia L1

تعمیر و تعویض قطعات داخلی دستگاه‌های هوشمند مانند تعمیر گوشی سونی اکسپریا L1 امری دشوار و پیچیده است که از عهده‌ی کاربران خارج است. تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 با برخورداری از تخصص و مهارت بالا در این زمینه قادرند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. تعمیرکاران این مجموعه با در اختبار داشتن قطعات و ابزارآلات اورجینال قطعات معیوب گوشی کاربران را تعویض خواهند کرد. تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا L1 یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل می‌باشد که کاربران می‌توانند با مراجعه به این مرکز جهت این امر اقدام نمایند. تعمیرکاران در ابتدا دستگاه کاربران را عیب یابی کرده و در نهایت با رضایت مشتریان اقدام به تعمیر و یا تعویض دستگاه خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia L1

برای خرید قطعات گوشی سونی Xperia L1  باید دقت بالایی داشته باشید و بهتر است کیفیت اورجینال آن ها را خریداری نمایید. خرید قطعات گوشی را می توانید از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و پس از تعویض گوشی مجددا کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. در مقابل با استفاده از قطعات فیک قطعه حداکثر3 ماه عمر کرده و بعد از مدتی آسیب خواهد دید. حتی ممکن است با نوسان سبب آسیب به دیگر قطعات شود. در این مرکز قطعات اورجینال با قیمت استثنایی به فروش می رسد و می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia L1 اطلاع یابید.