نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J4 J400 در سال 2018 وارد بازار شده است. این میان رده با وزن 175 گرم از جنس پلاستیک ساخته شده است و ابعاد آن 151.7 * 77.2 * 8.1 میلیمتر است. در این گوشی از نمایشگری با فناوری Super AMOLED استفاده شده است که با اندازه 5.5 اینچی خود 71.2 درصد از صفحه رویی گوشی را تشکیل می دهد. نمایشگر دارای 720 * 1280  پیکسل رزولوشن است که می توان به پراکندگی پسکسلی 267 پیکسل در هر اینچ آن پی برد. می توانید تصاویر را در این ال سی دی به مساحت 83.4 سانتی متر مربع با نسبت 16 به 9 ملاحظه کنید. بر روی نمایشگر نیز لایه ای گلس وجود دارد که از آن محافظت می کند.

برای این گوشی سی پی یو Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 در نظر گرفته شده است و به کمک تراشه Exynos 7570 Quad می تواند به راحتی دستورات شما را اجرا نماید. برای پردازنده گرافیکی نیز از تراشه Mali-T720 MP2 استفاده شده است. شرکت سامسونگ برای این گوشی سیستم عامل اندروید 8.0 در نظر گرفته است. اما دوربین های این گوشی نسبت به هم رده های خود کیفیت مناسبی دارند و کاربران را تا حد بالایی راضی کرده است. برای دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی جی4 سنسور ۱۳ مگاپیکسلی که از نوع واید است در نظر گرفته شده است و برای دوربین سلفی سنسوری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل استفاده شده است. اما تمامی این نرم افزار و سخت افزار ها نیازمند منبع انرژی پر قدرتی هستند که باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت این انرژی را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی4

تعمیر گوشی ساموسنگ J400نیاز با مهارت بالایی دارد و باید دقت بالایی در تعمیر داشت ولی علاوه بر دقت و مهارت در اختیار داشتن ابزارهای لازم و استفاده از قطعات اورجینال نیز بسیار مهم می باشد. پس باید مرکزی را انتخاب نمایید که همه گزینه ها را در بربگیرد. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در این مرکز تمام تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم که پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J4پس از تایید شما تعمیر آن انجام خواهد گرفت. تعمیرکاران ما تمام دوره های لازم را گذرانده‌اند و با مهارت و دقت بالایی تعمیر تمام قطعات و دستگاه ها را انجام می دهند. در این مرکز از کیفیت اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی گلکسی J4 استفاده می شود که از یک تا هفت روز مهلت تست نیز دارند.

خرید قطعات گوشی Samsung J400

استفاده از قطعات اورجینال یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در کیفیت تعمیر گوشی می باشد و بهتر است در تعمیر از قطعات اورجینال استفاده شود. زیرا این قطعات مانند قطعه اصلی گوشی بوده و این امر سبب می شود که گوشی مانند روز اول خود شود. از طرفی قطعات فیک عمر کوتاهی دارند و حتی ممکن است سبب آسیب دیگر قطعات شوند. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر در زمینه فروش قطعات اورجینال در خدمت شما می باشد. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J400 را از این مرکز به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. اما پیش از مراجعه به مرکز و یا اقدام به خرید غیرحضوری می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J4 و دیگر مدل و برند ها مطلع شوید.