نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ به تازگی و طی یک مراسم از گوشی های اقتصادی و میان رده ی خود رونمایی کرده است. گوشی Galaxy A21s در می سال 2020 به بازار معرفی شده و در ژوئن وارد بازار جهانی می شود. این گوشی به تراشه اگزینوس 850 بهره مند شده و در سه نسخه وارد بازار می شود. از رم 3، 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 و 64 گیگابایتی بهره می برد. پردازنده ی گرافیکی آن را تراشه Mali G76 و پردازنده مرکزی A21s را هشت هسته تشکیل می دهد. این هسته ها 2.0 گیگاهرتزی هستند. وزن تقریبی این گوشی حدود 192 گرم است که دلیل آن می تواند وجود باتری 5000 میلی متری باشد.

 تامین انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند این گوشی بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. برای شارژ باتری گوشی Galaxy A21s از فست شارژ 15 واتی بهره گرفته شده است که می تواند باتری را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر Super AMOLED با قطر 6.5 اینچ قرار گرفته است. از ویژگی های این نمایشگر می توان به رزولوشن 720×1600 پیکسلی، تراکم پیکسلی 270 اشاره کرد. در بالای ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A21s یک حفره ی کوچکی قرار گرفته و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داخل آن جای گرفته است. این سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز Wide می تواند تصایر با کیفیتی را ثبت کند.

بدنه ی گوشی سامسونگ A21s از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. روی بدنه ی گوشی محفظه مستطیل شکلی دیده می شود که درون آن دوربین چهارگانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. سامسونگ در نسخه ی اصلی A21 از دوربین با کیفیتی استفاده نکرده اما برای این گوشی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دوربین با دریچه دیافراگم F/2.0 به اندازه 26 میلیمتر فاصله کنونی به همراه لنز Wide دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد. دوربین های دیگر با سنسور های 8، 2 مگاپیکسلی در کنار این دوربین قرار گرفته اند. در مرکز درب پشت گوشی سامسونگ گلکسی A21s حسگر اثر انگشت دیده می شود که امنیت اطلاعات داخل گوشی را تامین می کند. سامسونگ گلکسی A21s در رنگبندی مشکی، سفید، آبی و قرمز روانه بازار خواهد شد.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A21s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A21s و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A21s قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی ای 21 اس

امکان خرید قطعات سامسونگ گلکسی A21s به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ گلکسی A21s روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.