نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J2 2016 (J210) در سال 2016 در ابعاد 142.4 * 71.1 * 8  میلیمتر و وزن 138 گرم روانه بازار شده است. این گوشی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بهبود یافته است و نسبت به نسل پیشین خود عملکرد بهتری دلرد. از نظر ظاهر ی در روی گوشی شاهد دکمه هوم و در بالا شاهد اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی می باشید. در پشت گوشی نیز اسپیکر و فلشر گوشی در دو طرف دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته اند. البته انتخاب پشت گوشی برای اسپیکر مناسب نبوده و با قرار دادن گوشی بر روی میز از کیفیت صدا کاسته می شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید 6.0.1 ارائه شده است که می توانید آن را ارتقاء دهید. دکمه پاور و دکمه های ولوم نیز در دو طرف گوشی قرار گرفته اند.

برای ال سی وی گوشی سامسونگ گلکسی جی210 از فناوری Super AMOLED بهره گرفته  و آن را در اندازه 5.0 اینچ ساخته اند. این نمایشگر با رزولوشن 720* 1280 پیکسل به راحتی با نسبت 16 به 9 تصاویر را نمایش می دهد. 68.1 درصد از صفحه گوشی را این نمایشگر تشکیل می دهد و مساحت آن 68.9 سانتی متر مربع است. بنا بر این در هر اینچ 294 پیکسل وجود دارد. اما از قطعات مهم دیگر باتری می باشد و باتری گوشی سامسونگ گلکسی جی2 2016 با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری برای کاربر امکان مکالمه تا 14 ساعت و یا گوش دادن به موزیک تا 54 ساعت را فراهم می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی210

تعمیر ابزارها و قطعات الکترونیکی یکی از مشاغل مهم می باشد که نیاز به مهرارت و تخصص بالایی دارد. اما دقت داشته باشید که برای تعمیر قطعات باید از ابزارآلات نخصصی و قطعات اورجینال استفاده شود تا کیفیت اولیه دستگاه مجددا بازگردد. ولی با استفاده از قطعات فیک دستگاهتان نهایتا سه ماه عمر خواهد داشت و مجددا ناچار به هزینه مجدد خواهید شد. در مرکز تعمیرات 118 می توانید این قطعات را به راحتی تعمیر نمایید. تعمیر گوشی ساموسنگ J2 2016  نیز در این مرکز با استعاده از قطعات اورجینال انجام می شود. البته پیش از تعویض قطعات گوشی گلکسی  J2 2016 دستگاه با استفاده از دستگاه های مخصوص بررسی و عیب یابی می شود و پس از برآور هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J210 و تایید آن تعمیر خواهد شد.

خرید قطعات گوشی  Samsung Galaxy J2 2016

خرید قطعات الکترونیکی بسیار دشوار می باشد و کاربران باید دقت بسیاری در خرید داشته باشند. از طرفی کیفیت قطعات اورجینال بسیار بالا می باشد و با استفاده از قطفات اورجینال کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می شود. برای خرید قطعات گوشی Galaxy J210 نیز باید دقت بالایی داشته باشید و می توانید خرید را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. این مرکز با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات را وارد کرده و به فروش می رساند. به همین دلیل قیمت قطعات بسیار مناسب است. با تماس تلفنی می توانید قیمت قطعات گوشی سامسونگ J2 2016 را اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین همکاران ما به شما کمک کرده تا بهترین خرید را از این مرکز داشته باشید.  در این مرکز تمام قطعات اورجینال بوده و مهلت تست یک تا هفت روزه دارد.