نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto G6

گوشی های موتورولا به دلیل سابقه طولانی که در طراحی و ساخت موبایل و همچنین تجهیزات بی سیم دارند برای همه افراد برندی نام آشناست. گوشی‌های سری G شرکت موتورولا به واسطه‌ی ارزش خرید بالا بین کاربران از محبوبیت بسیاری برخوردارند. اما به دلیل طراحی پیشرفته در ال سی دی گوشی moto G6 plus و ال سی دی گوشی moto G6 تعمیر و یا تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا به صورت جداگانه امکان پذیر نمی باشد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر LCD موتورولا Moto G6  و یا تعمیر گوشی موتورولا می توانید از مشاوره تعمیرکاران مرکزفروش و تعمیرات 118 به صورت حضوری و یا تماس تلفنی استفاده نمایید.

شما می توانید تمامی قطعات اورجینال گوشیموتورولا Moto G6 موتورولا را همراه با گارانتی و ارسال رایگان از مرکز فروش و تعمیرات 118، خریداری کنید؛ این مرکز پیرو اجرای ظوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری، 10روز مهلت تست برای تعویض گلس انواع گوشی های موبایل مانند سامسونگ، اپل و 1 تا 6 ماه گارانتی برای تعمیر قطعات به مشتریان خود خواهد داد.

تمامی تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto G6 با فاکتور سربرگ دار و مهر معتبر ارایه می گردد. در این مرکز بررسی تعمیر پذیری و عیب یابی گوشی موبایل به صورت رایگان توسط تعمیرکاران مجرب نیز پذیرفته می شود. همچنین متخصصین ما در کمترین زمان، تعمیر گوشی موتو جی 6 را به عهده گرفته و شما را در جریان تمامی مراحل تعمیرات موبایل و یا قطعات مورد نیاز برای تعویض قرار خواهند داد. در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر و یا اطلاع از قیمت می توانید با تماس به مرکز فروش و تعمیرات 118، از موجود و یا قابل تهیه بودن قطعه مورد نظر برای موتورولا Moto G6 اطلاع پیدا کنید.