نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro در سال 2016 وارد بازار جهانی شده است. این گوشی با توجه به فناوری و تجهیزاتی که دارد قیمت بسیار مناسبی داشته و می توانید آن را با ظرفیت 16 گیگ خریداری نمایید. ابعاد این گوشی 142.2 * 71.3 * 8 میلیمتر و وزن آن 139 گرم است که برای ساخت آن از آلومینیوم استفاده کرده اند. نمایشگری که برای این گوشی در نظر گرفته شده است دارای فناوری Super AMOLED می باشد که 68 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر میگیرد. در پایین این نمایشگر 5 اینچی دکمه هوم و در بالای آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. تصاویر با رزولوشن 720 * 1280 پیکسل و نسبت 16 به 9 نمایش داده می شوند و بر روی نمایشگر از گوریلاگلس استفاده شده است.

مساحت این نمایشگر 68.9 سانتی متر مربع می باشد و در هر اینچ 294 پیکسل وجود دارد. برای پردازنده گرافیکی نیز از Adreno 306 استفاده شده است که تصاویر با کیفیت مناسبی پخش خواهند شد. پردازنده مرکزی نیز از نوع Quad-core 1.2 GHz Cortex-A53 است و برای تراشه اصلی از Qualcomm MSM8916 استفاده کرده اند. شرکت سامسونگ این گوشی را با سیستم عامل اندروید 5.1 ارائه کرده است و دوربین اصلی این گوشی با رزولوشن 16 مگاپیکسل در میانه پنل پشتی گوشی قرار دارد. انرژی مورد نیاز این فناوری و سیستم عامل را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی امپر ساعت تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی3 پرو

تعمیر قطعات الکترونیکی نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت داشته باشید که برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده نمایید. در مرکز تعمیرات 118 تعمیر گوشی ساموسنگ J3 Pro با استفاده از قطعات اورجینال و توسط افرادی ماهر انجام می شود. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار که در اختیار تکنسین های خود قرار داده ایم در مدت زمان کوتاهی تعویض قطعات گوشی گلکسی  J3 Pro انجام می شوند. پس از دریافت گوشی ابتدا گوشی بررسی و عیب یابی می شود که در نهایت هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J3 Pro برآورد شده که در صورت تایید تعمیر آن انجام خواهد شد. بعد از تعمیر گوشی به شما رسید معتبر مرکز اعطا خواهد شد و می توانید از یک تا هفت روز قطعه را تست نمایید و در صورت وجود مشکل آن را برای رسیدگی به مرکز بیاورید.

خرید قطعات گوشی Samsung J3 Pro

همانطور که گفته شد استفاده از قطعات اورجینال یکی از مهم ترین قسمت های تعمیر گوشی می باشد. پس خرید قطعات اورجینال برای تعمیرکاران تبدیل به امری مهم شده است. اما از چه مراکزی می توان قطعات اورجینال را خریداری کرد و از کیفیت ان اطمینان داشت؟ با خرید از مراکز معتبر که دارای مجوز لازم است می توانید تا حد بالایی از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید که مرکز تعمیرات 118 به عنوان یکی از این مراکز می تواند انتخاب مناسبی باشد. پس می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J3 Pro  را از این مرکز انجام دهید. این مرکز با سال ها سابقه و با حذف واسطه ها تمام قطعات را به فروش می رساند. می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J3 Pro اطلاع یافته سپس آن را خریداری نمایید.