نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر گوشی سامسونگ گلکسی m02s شما خراب شده است جای نگرانی نمی‌باشد ما در کنار شما هستیم تا بهترین مسیر را برای رفع مشکل گوشی خود انتخاب کنید. گوشی موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است پس بدیهی‌ست که هر کدام از قطعات یک روز خراب شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. هر کدام از این قطعات ویژگی‌های خاص خود را دارند‌. همچنین نکات مراقبتی مخصوص به خود را دارند. در ادامه مهم‌ترین قطعات گوشی سامسونگ گلکسی m02s را با ویژگی‌ها و همچنین نکات مراقبتی هر قطعه را برای‌تان بیان می‌کنیم. مشکلات تلفن همراه به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. که مشکلات نرم‌افزاری به مراتب راحت‌تر از مشکلات سخت‌افزاری قابل رفع می‌باشد و هزینه کم‌تری نیز به بار می‌آورد.

تعمیر گوشی سامسونگ galaxy m02s

آسیب‌دیدگی‌های رایج گوشی موبایل

اتفاقات رایجی که باعث خرابی قطعات تلفن همراه می‌شود خوردن ضربه محکم به گوشی و همچنین آب خوردگی می‌باشد. زمانی که گوشی شما از دست‌تان می‌افتد و ضربه محکمی به آن وارد شود تاچ و ال سی دی،گلس، دوربین، سوکت شارژ، بدنه گوشی و بسیاری از قطعات ریز و درشت گوشی ممکن است آسیب ببیند. آب خوردگی نیز از اتفاقاتی است که حداقل یکبار برای هر کسی پیش آمده است که بسیاری از قطعات از جمله باتری، تاچ و ال سی دی، هارد را دچار آسیب می‌کند. پس قبل از هر چیز وظیفه شما این است که از گوشی خود در برابر ضربه شدید و آب‌خوردگی محافظت کنید. برخی از رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

خرابی باتری گوشی سامسونگ galaxy m02s

باتری گوشی سامسونگ گلکسی m02s از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت می‌باشد. باتری توسط کارخانه در گوشی تعبیه شده است و برای بیرون آوردن آن نیاز به ابزارآلات مخصوص می‌باشد. خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۵ واتی می‌باشد. خرابی باتری گوشی یک امر اجتناب ناپذیر است و هر کسی یک روز با آن مواجه می‌شود. اما بهتر است با رعایت برخی نکات مانند استفاده از شارژر استاندارد، کم کردن نور صفحه نمایش، خاموش کردن دیتا و وای‌فای در زمانی که به آن نیاز ندارید عمر باتری را افزایش دهید. این موارد علاوه بر اینکه باعث می‌شود شارژ گوشی دیرتر تمام شود در دراز مدت باعث افزایش عمر باتری نیز می‌شود. از دیگر عوامل مهم که باعث خرابی باتری گوشی می‌شود آب خوردگی است. چون گوشی‌های امروزی پلمپ می‌باشد در صورت ورود آب به داخل آن‌ها دیگر نمی‌توان در گوشی را باز کرد و باتری را خشک کرد و گاهی باعث سوختن باتری می‌شود. در هر صورت اگر باتری گوشی سامسونگ گلکسی m02s شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.
برخی از علائم خرابی باتری را برای‌تان آورده‌ایم تا در صورت بروز آن در صدد رفع آن برآیید.

  •  خاموش شدن به یکباره گوشی
    این مشکل می‌تواند نشان از خرابی قطعات مختلف گوشی باشد که در صورت مواجه شدن با آن گوشی حتما باید عیب‌یابی شود. یکی از مهم‌ترین دلایلش خرابی باتری می‌باشد. زیرا زمانی که باتری از کار بیفتد دیگر نمی‌تواند انرژی لازم برای روشن نگه‌داشتن گوشی را تامین کند.
  •  زود به زود شارژ خالی شدن گوشی
    گاهی ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی،  نسبت به قبل خیلی زودتر شارژ باتری خالی شود. این نشانه خرابی باتری می‌باشد.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy m02s

کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی m02s خود از IPS LCD ها استفاده کرده است. اندازه این ال سی دی برابر با 6.5 اینچ می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 81.8 درصد است. رزولوشن در این گوشی برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 270 پیکسل در اینچ است. یعنی در هر اینچ از طول و عرض نمایشگر تقریبا 270 پیکسل کنار هم قرار گرفته‌اند. مشکلات تاچ و ال سی دی این روزا در صدر مشکلات تلفن همراه می‌باشد. اما جای نگرانی نیست با تعویض ال سی دی مشکل برطرف می‌شود. اما بهتر است قبل از اینکه ال سی دی گوشی شما دچار مشکل شود از آن محافظت کنید. زیرا تاچ و ال سی دی گوشی یک بخش گران در گوشی می‌باشد. حتما از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. زیرا علاوه بر اینکه از صفحه نمایش در برابر ضربه محافظت می‌کند مانع از ایجاد خط و خش به صفحه نمایش می‌شود. به هر حال اگر تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy m02s شما آسیب دیده است برای رفع آن حتما از افرادی که در این زمینه تبحر دارند و دارای تجربه می‌باشند کمک بگیرید.
برخی از علائم خرابی تاچ و ال سی دی:

  1. سوسو زدن صفحه نمایش
  2. تیره شدن یا ایجاد یک لک روی صفحه نمایش گوشی
  3. خاموش شدن صفحه نمایش

شکستن گلس گوشی سامسونگ m02s

اگر صفحه نمایش گوشی شما ضربه دیده است و ترک خورده است. اما هنوز تاچ آن عمل می‌کند و محتوای داخل گوشی قابل رویت است. نگران نباشید خوشبختانه هزینه تعویض گلس در مقایسه با هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خیلی پایین تر است. با پرداخت هزینه کمی می‌توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید. برای تعویض گلس گوشی سامسونگ گلکسی m02s به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سامسونگ galaxy m02s

هارد گوشی همان حافظه داخلی می‌باشد که اطلاعات ما درون آن ذخیره می‌شود. کمپانی سامسونگ گوشی گلکسی m02s خود را در دو سری ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت به بازار عرضه کرده است. همچنین دارای mmc 5.1 می‌باشد. شاید شما هم کلمه emmc را شنیده باشید. منظور از emmc همان حافظه داخلی می‌باشد که دو بخش است. بخشی از آن که مربوط به ذخیره سازی اطلاعات می‌شود و بخشی دیگر که کنترلر می‌باشد. از آنجایی که هارد گوشی محل ذخیره اطلاعات مهم ماست بهتر است از آن مراقبت کنیم.
برخی از دلایل خرابی هارد گوشی

  • بازی‌هایی با گرافیک و حجم بالا و همچنین بازی کردن طولانی مدت.
  •  استفاده از شارژر غیراستاندارد که علاوه بر خرابی باتری سلامت هارد شما را نیز به خطر می‌اندازد.
    در صورت خرابی هارد گوشی سامسونگ گلکسی m02s حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی سامسونگ galaxy m02s

قطعات گوشی سامسونگ galaxy m02s

گاهی اوقات با خرابی گوشی نگران می‌شویم که نکند مشکل قابل حل نباشد. اما جای نگرانی نیست با تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ galaxy m02s سلامت گوشی دوباره بازمی‌گردد. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تعمیرکاران حرفه‌ای مشکل گوشی شما را برطرف می‌کنیم. پس از اینکه گوشی به دست تعمیرکاران ما رسید ابتدا عیب‌یابی و برآورد هزینه می‌شود و در صورتی که نیاز به تعمیر قطعات گوشی سامسونگ گلکسی m02s بود کار تعمیر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعات سامسونگ galaxy m02s بود به وسیله ابزارآلات مخصوص کار تعویض انجام می‌گیرد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ galaxy m02s

موضوع مهم در هنگام خرید قطعات سامسونگ گلکسی m02s توجه به اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. ما قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانی بودن بازار ارز ممکن است قیمت قطعات گوشی galaxy m02s متغیر باشند. برای اطلاع از قیمت بروز قطعه مورد نظر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید. با اطمینان خرید کنید.