نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی 3 پرو در مارس سال 2016 به بازار معرفی شده است. این دستگاه امکانات یک گوشی قدرتمند را در خود گنجانده است که با قیمتی اقتصادی و به صرفه در اختیار کاربر قرار می گیرد. ساختار اصلی بدنه ی آن از جنس آلومنیوم و منیزیم ساخته شده است. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5 اینچ می باشد. تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi 3 Pro حدود 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است و مساحت آن 68.9 سانتی متر مربع است. در هر اینچ از این نمایشگر 294 پیکسل نمایش داده می شود. این ال سی دی می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد.

در لبه ی بالایی دستگاه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. سنسور مجاورت باعث می شود تا زمانی که شما با گوشی خود در حال مکالمه هستید، نمایشگر خاموش شود. با فعال بودن این سنسور از مصرف باتری گوشی جلوگیری می شود. با استفاده از میکروفون دومی که در این گوشی قرار گرفته است، صداهای مزاحم به هنگام مکالمه حذف می شوند. درب پشت گوشی شیائومی Redmi 3 Pro میزبان دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت گوشی می باشد. از قابلیت های دوربین اصلی می توان به تشخیص چهره و لبخند‌، فوکوس با اشاره روی سوژه‌، عکاسی پانوراما و عکاسی‌ HDR اشاره کرد که امکانات یک دوربین حرفه ای را به کاربر می دهد.

تراشه قدرتمند اسنپدراگون 610 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در مرکز آن دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای به نام کرتکس‌ A-53 با فرکانس‌های 1.2 و 1.5 گیگاهرتزی در محیط 64 بیتی فعالیت می‌ کنند. تنها در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 3 و 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده و امکان ارتقا حافظه تا 256 گیگابایت وجود دارد. تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت است. باتری های لیتیوم یونی طول عمر بیشتری دارند به همین دلیلی در گوشی ها بسیاری دیده می شوند. باتری گوشی شیائومی Redmi 3 Pro به صورت داخلی در قاب گوشی قرار گرفته است و امکان جابه جایی به دست کاربر وجود ندارد. شارژر 10 واتی برای شارژ باتری در گرفته شده است که می تواند در مدت زمان کوتاهی، باتری گوشی را شارژ کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 3 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 3 پرو

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 3 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 3 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.