نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 8 Lite را در سپتامبر سال 2018 به بازار معرفی کرده است. این گوشی میان رده از مشخصات خوبی بهره مند شده است و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. تاچ ال سی دی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 8 Lite در اندازه 6.26 اینچی با رزولوشن 1080 * 2280 و تراکم پیکسلی 403 طراحی شده است. تاچ ال سی دی گوشی شیائومی Mi 8 Lite با فناوری IPS LCD capacitive touchscreen ساخته شده است و 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد. دوربین سلفی Mi 8 Lite به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در بالای ال سی دی و درون یک محفظه به چشم می خورند.

طراحی و کیفیت ساخت این گوشی از بالارده ها چیز کمتری ندارد و مانند دیگر اعضای خانواده ی 8 mi دارای بدنه ای از جنس شیشه و فلز است. شیشه ی که روی درب پشت گوشی قرار گرفته منعکس کننده ی نور است که باعث می شود گوشی در زوایای مختلف، جلوه های متفاوتی داشته باشد. این گوشی در سه رنگ خاکستری، گرادیان آبی و بنفش و گرادیان صورتی و نارنجی به بازار عرضه شده است که در همه ی آن ها فریم فلزی دارای ظاهری براق است. اسکنر اثر انگشت و دوربین دو گانه روی پنل پشتی جای گرفته اند. باتری گوشی شیائومی Mi 8 Lite از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 3350 میلی آمپری است که در با کمک فست شارژ 18 واتی می توانید در کوتاه ترین زمان، باتری را فول شارژ کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 Lite از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Lite که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 8 لایت

کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Lite در مجموعه ی فروشگاهی تعمیراتی 118 موجود است و افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنند. امکان ثبت سفارش برای افرادی که در شهرستان هستند هم وجود دارد و شما می توانند در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کرده و خرید خود را انجام دهید. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Lite به صورت اینترنتی می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. اگر قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 8 Lite روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.