نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro از گوشی‌های رده بالا شرکت شیائومی است که هم از نظر سخت افزار و هم از لحاظ سخت افزار در سطح کیفی بالایی قرار دارد. اما به دلیل ظرافتی که در این گوشی وجود دارد، در هنگام استفاده از  آن باید دقت لازم را داشته باشید تا دچار اسیب دیدگی نشود. برخی عوامل مانند ضربه خوردن، افتادن از ارتفاع و یا نفوذ آب به گوشی رایج‌ترین دلایل آسیب دیدگی این گوشی از نظر سخت افزاری هستند. البته گوشی شیائومی شما ممکن است در برخی موارد از جنبه نرم افزاری هم با ایراداتی رو به رو شود که در اکثر موارد دلیل آن نفوذ بدافزار از اینترنت یا گوشی‌های دیگر به موبایل شما است. زمانی که گوشی موبایل شما بر اثر هر کدام از موارد فوق، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری دچار آسیب و خرابی شود، باید جهت تعمیر آن به مراکزی معتبر مراجعه کنید. مجموعه ما با در اختیار داشتن بهترین متخصصان، هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار، تعمیر گوشی شما را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد. پس اگر موبایل شما با ایراد و مشکل رو به رو شده است، با خیالی راحت گوشی‌تان را به ما تحویل دهید تا با بهترین کیفیت، تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro شما را انجام دهیم. برای این کار شما می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و یا از طریق پست آن را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

اگر چه این گوشی شما از نظر نرم افزاری درسطح بالایی قرار دارد و قطعات سخت افزاری ان هم دارای استقامت مناسبی هستند، اما باز هم ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار اسیب و خرابی شوند. مشکلات نرم افزاری که ممکن است گوشی شما را تهدید کنند در اکثر موارد شامل ویروسی شدن گوشی، مختل شدن عملکرد برنامه‌ها و نرم افزار‌ها و یا به اصطلاح هنگ کردن گوشی و مشکلات سیستم عاملی هستند. در این موارد با مراجعه به مراکزی که دانش و مهارت کافی در این زمینه را دارند، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم و در زمانی کوتاه مشکل را برطرف کنید. اما در آسیب دیدگی‌های سخت افزاری قضیه کمی متفاوت‌تر است و نیاز به هزینه بیش‌تری هم جهت تعمیر گوشی وجود دارد. زیرا در آسیب‌های سخت افزاری در بیش‌تر موارد نیاز به تعویض قطعه وجود دارد که همین موضوع باعث افزایش هزینه تعمیر می‌شود. شکستگن و سختن تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، آسیب دیدگی هارد و قطعات پردازشی از متدوال‌ترین ایرادات سخت افزاری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro شما هستند. در ادامه بیش‌تر به توضیح این نوع آسیب‌ها خواهیم پرداخت تا شما بتوانید در هنگام مواجهه، بهترین تصمیم را بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

در صفحه نمایش این گوشی از فناوری AMOLED استفاده شده و از روشنایی 450 نیت برخوردار است. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی 120 هرتز بوده و از فرمت تصویری HDR10 پشتیبانی می‌کند. سایز تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro برابر با 6.67 اینچ و مساحت صفحه آن در حدود 107.4 سانتی متر مربع است. نسبت صفحه نمایش به کل سطح گوشی 85.6 درصد و نسبت ابعاد آن 20:9 است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی آن هم 395 پیکسل در اینچ است. شرکت شیائومی برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این مدل گوشی خود از گلس محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفده کرده است. اما این گلس هم توانایی مقاومت در برابر ضربه‌های شدید را ندارد و ممکن است در این گونه موارد تاچ وال سی دی گوشی‌تان دچار آسیب شده و یا بشکند. علائمی مانند سوسو زدن صفحه، از کار افتادن تاچ گوشی و یا ایجاد نقاط و ناحیه‌های رنگی در سطح صفحه نمایش، مهم‌ترین نشانه‌های خرابی و آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی شما هستند. در هنگام مواجه شدن با این علائم باید به فکر تعمیر و یا تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان باشید. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro در مجموعه تعمیرات 118 به سادگی انجام خواهد شد.

آسیب دیدگی باتری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

باتری این گوشی دارای طرفیت 5020 میلی آمپر بوده و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری نسبت به باتری لیتیوم یونی هم از وزن سبک‌تر و هم از قدرت و انعطاف‌پذیری بیش‌تری برخوردار است. هم چنین باتری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro از قابلیت شارژ سریع 33 واتی برخوردار بوده و 59 درصد شارژ اولیه را در 30 دقبقه پر می‌کند. البته این باتری قابل جدا شدن نیست و شما خود نمی‌توانید آن را خارج کنید و در صورت نیاز به تعویض، باید به مراکز معتبری مراجعه کنید که هم تجهیزات لازم برای این کار و هم مهارت کافی را داشته باشند. زمانی که باتری گوشی شیائومی شما خراب شده و کارایی خود را از دست می‌دهد،‌ نشانه‌هایی در گوشی‌تان بروز می‌کند که با مشاهده آن‌ها می‌توانید متوجه این موضوع شوید. رایج‌ترین علائم خرابی این باتری عبارتند از :

  • خالی شدن سریع شارژ باتری
  • باد کردن و متورم شدن آن
  • داغ شدن باتری و به دنبال آن قسمت پشتی موبایل
  • خاموش شدن گوشی زمانی که از شارژ جدا می‌شود

در هنگام مواجه شدن با این علائم باید هر چه سریع تر نسبت به تعویض باتری اقدام کنید؛ چرا که برخی از این موارد که خرابی باتری را نشان می‌دهند مانند داغ شدن باتری و باد کردن ان می‌توانند برای شما خطرناک باشند.

تعویض هارد گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

هارد این گوشی از نوع microSDXC است و در دو طرفیت 64 گیگی و 128 گیگی بر روی این گوشی قرار می‌گیرد؛ هم چنین این هاردها از رم 6 و 8 گیگا بایتی پشتیبانی می کنند که این موضوع باعث شده است شما تنوع بیش‌تری در انتخاب هارد این گوشی داشته باشید. با توجه به این که هارد گوشی شما علاوه بر ذخیره اطلاعات و داده‌های موجود در گوشی‌تان، اجازه بوت کردن دستگاه شما را هم به سیستم عامل می‌دهد، در هنگام آسیب دیدگی و یا خرابی، عملکرد نرم افزار‌ها و برنامه‌ها موجود بر روی گوشی شما هم دچار اختلال خواهد شد. علاوه بر این در موارد حاد آسیب دیدگی هارد و یا سوختن آن، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن هم پاک خواهند شد. به همین دلیل با مشاهده علائم خرابی هارد، هر چه سریع‌تر باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. اختلال در عملکرد نرم افزارها، تغییر آیکون برنامه‌ها، پاک شدن اطلاعات گوشی به صورت خود به خودی و حذف نشدن اطلاعات و تنظیمات بعد از ریست فکتوری کردن گوشی، مهم‌ترین نشانه‌های خرابی هارد گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro شما هستند.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

اگر گوشی موبایل شما از نظر سخت افزاری و یا نرم افزاری دچار آسیب و خرابی شده است و قصد تعمیر ان را دارید، می‌توانید با خیالی راحت به مجموعه ما مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخوردری از متخصصان حرفه‌ای در زمینه نرم افزار و سخت افزار گوشی‌های موبایل، کار تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro شما و یا در صورت لزوم تعویض قطعات آن را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهیم داد. پس اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده است، هر چه سریع‌تر نسبت به ارسال آن برای ما از طریق پست و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

اگر تصمیم به خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro خود گرفته‌اید و دغدغه پیدا کردن این قطعات به صورت اورجینال را دارید، دیگر نگران نباشید. ما در مجموعه نعمیرات 118 قطعات مورد نیاز گوشی شما را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با خیالی راحت این قطعات را تهیه کرده و بر روی گوشی خود استفاده کنید. برای دریافت قطعات مورد نیاز خود می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و یا این که از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت ما، آن‌ها را سفارش دهید.