نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر گوشی سامسونگ Galaxy A52 5Gشما آسیب دیده و عملکرد آن دچار اختلال شده و یا قسمت‌های از آن دچار شکستگی شده و نیاز به تعمیر پیدا کرده است، نگران نباشید. ما مشکل گوشی سامسونگ‌تان را با کم‌ترین هزینه ممکن برای شما برطرف می‌کنیم. اگر چه این گوشی شما از نظر نرم افزاری دارای قابلیت‌های مناسبی بوده و از مقاومت بالایی در قطعات سخت افزاری برخوردار است، اما به هر حال در برابر برخی عوامل آسیب پذیر است. این آسیب‌ها هم شامل ایرادات نرم افزاری و هم خرابی‌های سخت افزاری می‌شوند. مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن ایرادات نرم افزاری در گوشی شما بدافزارهایی هستند که به موبایل‌تان نفوذ کرده و شروع به فعالیت خراب‌کارانه می‌کنند. این برنامه‌های تخریب‌گر هم می‌توانند در هنگام اتصال شما به اینترنت و هم از طریق دستگاه‌های موبایل دیگر نفوذ کنند. بهترین راهکار برای در امان نگه داشتن گوشی‌تان از شر این بدافزارها، استفاده از برنامه‌های محافظتی مانند آنتی ویروس است. ضربه خوردن، ایجاد فشار زیاد بر گوشی، افتادن از ارتفاع و نفوذ آب هم از متداول‌ترین دلایلی هستند که باعث آسیب دیدن گوشی شما از نظر سخت افزاری می‌شوند. در صورتی که گوشی شما در هر کدام از این جنبه‌ها دچار آسیب و خرابی شود، باید جهت تعمیر آن به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از لوازم مناسب و به روز برای تعمیرات گوشی‌های موبایل، کار تعمیر گوشی Galaxy A52 5G شما را در کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. در صورت نیاز به تعمیرات کافی است موبایل‌تان را با خیالی راحت برای ما بفرستید.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G

ایرادات و خرابی‌های رایج گوشی Galaxy A52 5G

آسیب دیدگی‌های گوشی A52 5G شما به طور کلی در دو دسته متفاوت قابل تقسیم شدن هستند که یکی ایرادات و مشکلات نرم افزاری و دیگر خرابی‌های سخت افزاری قطعات آن است. ایجاد اختلال در عملکرد گوشی‌تان که در اصطلاح به آن هنگ گردن می‌گویند، مشکلات سیستم عاملی گوشی و ویروسی شدن آن، از جمله مهم‌ترین ایرادات نرم افزاری آن هستند. در صورت مواجه شدن با این مشکلات باید به موسسه‌هایی مراجعه کنید که دارای دانش و تخصص لازم در حوزه نرم افزار گوشی باشند. در این صورت، مشکل گوشی‌تان با هزینه‌ای اندک و در زمانی کوتاه رفع خواهد شد. اما آسیب‌های سخت افزاری مقداری متفاوت‌تر هستند و برای تعمیر آن‌ها نیاز به صرف هزینه بالاتر و البته زمان بیش‌تری دارید. رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری گوشی‌تان شامل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی، خرابی هارد، ضعیف شدن باتری و خرابی سوکت شارژ می‌شوند. جهت تعمیر قظعات گوشی سامسونگ خود باید به مراکزی مراجعه کنید که از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشند. چرا که هر گونه بی‌دقتی در این زمینه می‌تواند موجب آسیب دیدگی بیش‌تر موبایل شما بشود. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین این آسیب دیدگی‌ها را توضیح می‌دهیم تا در صورت مواجهه بتوانید به بهترین شکل ممکن این مشکلات را برطرف کنید.

شکستگی و خرابی تاچ و ال سی دی گوشی

تاچ و ال سی دی از مهم‌ترین قطعات در گوشی شما هستند که احتمال آسیب دیدن آن‌ها تا حد زیادی بالا است؛ به این دلیل که این قطعات در سطح بیرونی گوشی‌تان قرار گرفته‌اند و همواره از آن‌ها استفاده می‌کنید. صفحه نمایش گوشی Galaxy A52 5G شما از نوع Super AMOLED است که از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. سایز صفحه این گوشی برابر با 6.5 اینچ بوده و مساحت سطح آن برابر با 101 سانتی متر مربع است. رزولوشن گوشی شما هم 1080 در 2400 پیکسل است که وضوحی مناسب و عالی محسوب می‌شود. هم چنین برای محافظت بیش‌تر از ال سی دی گوشی‌تان از یک لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 بر روی آن استفاده شده است. با وجود این، صفحه نمایش گوشی‌تان در برابر برخی عوامل مانند برخورد ضربات شدید و افتادن از ارتفاع آسیب پذیر است. هنگامی که تاچ و ال سی دی گوشی شما آسیب می‌بیند،‌ یک سری علائم در صفحه بروز می کند که با مشاهده‌ آن‌ها متوجه آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی‌تان خواهید شد. ایجاد ناحیه‌های رنگی، از کار افتادن قسمت‌هایی از لمس و یا تاریک شدن صفحه از مهم‌ترین این علائم هستند که در صورت مشاهده، باید جهت تعویض تاچ و ال سی دی اقدام کنید.

آسیب دیدن باتری Galaxy A52 5G

تعمیر باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G

در گوشی سامسونگ شما از یک باتری باکیفیت استفاده شده است که از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر دارد و از قابلیت شارژ سریع 25 واتی برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود که 50 درصد ابتدایی شارژ گوشی شما در مدت 30 دقیقه پر شده و در کل فرآیند شارژ کامل، با سرعت بالایی انجام شود. این باتری دارای یک عمر مفید مشخص و در حدود دو تا سه سال است که البته برخی اقدامات مانند استفاده از شارژرهای تقلبی می‌توانند عمر آن را کاهش دهند. به هر حال، بعد از مدتی باتری گوشی‌ شما دچار ایراد می‌شود، علامت‌هایی در گوشی‌تان ظاهر می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. تخلیه شارژ باتری با سرعتی بیش‌تر از حالت عادی
  2. باد کردن و متورم شدن باتری
  3. داغ کردن باتری و به دنبال آن قسمت پشتی گوشی
  4. خاموش شدن گوشی در هنگام جدا کردن آن از شارژ

در صورتی که با این علائم در گوشی‌تان مواجه شده‌اید، باید هر چه سریع‌تر جهت تعویض باتری موبایل خود اقدام نمایید.

خرابی سوکت شارژ گوشی گلکسی A52 5G

یکی دیگر از قطعات گوشی شما که به شدت در معرض آسیب دیدن و خرابی قرار دارد، سوکت شارژ آن است. این قطعه در قسمت پایین گوشی شما و بر روی برد قرار می‌گیرد و از آن جهت شارژ کردن گوشی و یا انتقال اطلاعات به یو اس بی، استفاده می‌شود. با توجه به این که در پورت شارژ از یک سری پین‌های ریز ونازک استفاده شده است، کاملا حساس هستند و برخی عوامل می‌تواند باعث آسیب دیدن آن‌ها شود. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به استفاده از شارژرهای تقلبی و نامناسب استفاده کرده و یا استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر اشاره کرد. البته خیس شدن سوکت شارژ و یا اتصالی برق هم می‌تواند باعث خراب شدن و آسیب دیدگی آن شود. در هنگام خرابی سوکت شارژ گوشی‌تان، دیگر باتری به خوبی شارژ نمی‌شود و در برخی موارد فقط در یک حالت خاص ممکن است شارژ انجام شود. به هر حال، در این مواقع بهترین راهکار تعویض سوکت شارژ است تا هم شارژ گوشی‌تان به خوبی انجام گیرد و هم از آسیب دیدن باتری جلوگیری کنید.

تعویض قطعات گوشی Galaxy A52 5G

در صورتی که گوشی سامسونگ شما از نظر نرم افزاری و یا قطعات سخت افزاری دچار مشکل و خرابی شده و تصمیم به تعویض قطعات آن گرفته‌اید،‌ باید به مراکزی معتبر جهت این کار مراجعه کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات مناسب و پیشرفته، کار تعمیر گوشی گلگسی A52 را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. هم چنین بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای و کار بلد هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار، باعث شده است تا ایرادات گوشی شما را به صورت تخصصی برطرف نماییم. پس اگر می‌خواهید هر یک از قطعات گوشی‌تان را تعمیر و یا تعویض کنید، با خیالی راحت آن را برای ما بفرستید تا در کم‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کرده و آن برای شما بفرستیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G

اگر قصد خرید برخی قطعات برای گوشی سامسونگ خود را دارید و کیفیت و اصل بودن ان‌ها هم برای شما اهمیت دارد، آن‌ها را از ما تحویل بگیرید. ما در مرکز تعمیرات 118 قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G شما را به صورت کاملا اورجینال عرضه می‌کنیم تا شما عزیزان بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به خریداری آن‌ها اقدام نمایید. برای دریافت این قطعات می توانید با مراجعه به سایت ما و یا با استفاده از تماس تلفنی، قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.