نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S5  در آپریل سال 2014 وارد بازار جهانی شده است. این گوشی در ابعاد 142* 72.5* 5.59 میلیمتر و وزن 145 گرم تولید شده است. در طراحی این گوشی از فریم و بدنه پلاستیکی استفاده شده است و نکته مهم این گوشی ضد آب بودن آن است. یعنی تا 30 دقیقه در ارتفاع 1 متر زیر آب مقاوم می باشد. نمایشگر استفاده شده در این گوشی در اندازه 5.1 اینچ از نوع Super AMOLED می باشد که 69.6 درصد از صفحه رویی گوشی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این نمایشگر 1080 * 1920 پیکسل است که در نوع خود بی نظیر می باشد و با کورنینگ گوریلاگلس3 که نوعی پوشش ضد خش، ضد ضربه و ضد رطوبت می باشد از ال سی دی محافظت می شود.

سیستم عامل Android 4.4.2 که قابلیت ارتقاء تا اندروید 6.0 را دارد، تراشه Qualcomm MSM8974AC Snapdragon 801، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و پردازنده مرکزی Quad-core 2.5 GHz Krait 400 از ویژگی های بارز این گوشی است. با توجه به این ویژگی ها باتری لیتیوم یونی با قدرت 2800 میلی آمپر ظرفیت گزینه ای مناسبی می باشد. این باتری امکان مکالمه تا 21 ساعت را فراهم می کند و امکان شارژ بی سیم نیز برای آن فراهم شده است. دوربین اصلی گوشی گلکسی S5 با کیفیت 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی از اکانات این گوشی می باشد. این گوشی را در ظرفیت های 16 و 32 گیگی می توانید خریداری کنید و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی نیز برای آن امکان پذیر می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس5

برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S5 می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا با دقت و سرعت بالایی گوشی شما تعمیر شود. می توانید برای تعمیر گوشی خود به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید اما اگر به دلیل مشغله کاری و یا مسافت زیاد امکان مراجعه به مرکز را ندارید می توانید با استفاده از پیک گوشی خود را برای ما ارسال نمایید. در این مرکز پس از دریافت دستگاه با شما تماس گرفته و پس از بررسی و برآورد هزینه نیز با شما هماهنگی های نهایی جهت این امر انجام می‌شود. در صورت تایید شما با استفاده از قطعات اورجینال گوشی شما تعمیر خواهد شد. با استفاده قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S5 مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S5

علاوه بر تعمیر قطعات گوشی Samsung S5 در این مرکز فروش قطعات اورجینال نیز انجام می شود. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و نسبت به قطعات فیک دارای طول عمر بالاتری می باشند. با خرید قطعات اورجینال و نسب بر روی گوشی می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید. در فروشگاه مرکز تعمیرات 118 تمام قطعات و همچنین ابزارآلات تعمیر به صورت اورجینال موجود می باشد و می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید. پیش از خرید قطعات گوشی گلکسی S5 می توانید با تماس تلفنی مشاوره لازم را که به صورت رایگان می باشد از همکاران ما دریافت نمایید. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Galaxy S5 بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که با کمی جستجو به این موضوع پی خواهید برد.