نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی در ژوئن سال 2018 از سری جدید گوشی های خود، ردمی 6 و ردمی 6A رونمایی کرد. با توجه به شیوه ی نام گذاری آن ها، مدل های به روز رسانی شده ی ردمی 5 هستند که عرضه شده اند. تفاوت اصلی این دو نسل گوشی در انتخاب چیپست است، شیائومی در این گوشی ها به جای کوالکوم با کمپانی تایوانی مدیاتک وارد همکاری شده است. چیپ‌ست Helio A22 مدیاتک استفاده شده درون این گوشی دارای 4 هسته ی پردازشی Cortex A53 با حداکثر سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی می باشد. مقدار RAM در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Redmi 6A و حجم حافظه ی داخلی به ترتیب 2 و 16 گیگابایت است. امکان استفاده از حافظه ی خارجی نیز وجود دارد و شما می توانید مقدار حافظه ی خارجی تا 256 گیگابایت استفاده کنید. دارای رنگ بندی خاکستری ، آبی، طلایی و رزد گلر بوده و وزن تقریبی دستگاه حدود 145 گرم است.

اگر به دنبال گوشی هستید که دارای ظاهر جذاب و به روز باشد و در عین حال قیمت ارزانی داشته باشد ما به شما ردمی 6A را پیشنهاد می کنیم. قاب پشتی ردمی 6A دارای خمیدگی است که با شیب ملایم به لبه ها می رسد، تا در دست گرفتن گوشی راحت تر باشد. درب پشت کاملا از پلاستیک ساخته شده اما حس یک قاب فلزی برس خورده بدون نقص را به کابر منتقل می کند. روی درب پشت دوربین و فلش LED به چشم می خورد که با کمی هم بیرون زدگی همراه است، در پایین قاب نیز لوگوی شیائومی قرار گرفته است. این گوشی از حداقل استاندارد های لازم برای گوشی تولید 2018 بهره مند شده و برای دوربین اصلی Redmi 6A سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته است. این گوشی فاقد دوربین دوم است اما با استفاده از هوش مصنوعی در حالت پرتره  قادر است تا افکت بوکه را به شکل نرم افزاری ایجاد کند.

در لبه ی بالایی ال سی دی دوربین سلفی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.2  می تواند با کیفیت FULL HD و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کند. نمایشگر در نظر گرفته شده برای ردمی 6A از پنل قدرتمند IPS LCD بهره مند شده است. قطر این نمایشگر 5.45 اینچ و از تراکم پیکسلی 295 بهره می برد. رزولوشن نمایشگر ال سی دی شیائومی Redmi 6A برابر 1440 در 720 و 72.7 درصد قسمت جلویی را ال سی دی به خود اختصاص داده است. تامین انرژی این نمایشگر را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند. در صورت استفاده ی سنگین باتری شیائومی Redmi 6A شما را یک روز همراهی می کند. باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و داخل قاب گوشی قرار گرفته است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 6A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 6A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 6A  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 6 ای

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 6A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 6A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.