نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت‌ها و آیپد‌ها با توجه به این که از حجم و سایز بزرگی برخوردار هستند، امکان آسیب دیدگی آن‌ها هم بالا است. به این دلیل که هم کنترل آن‌ها دشوارتر بوده و احتمال افتادن تبلت از دست وجود دارد و هم امکان دارد با اجسام مختلف برخورد کرده و آسیب ببیند. البته برخی عوامل دیگر مانند استفاده نامناسب از آیپد و نفوذ برخی بدافزارهای خرابکار هم می‌توانند موجب ایجاد ایراد در آیپد  Pro 11 2021شما شوند. به هر حال چیزی که در این موارد اهمیت دارد، تعمیر تبلت به بهترین شکل ممکن است تا بتوانید دوباره عملکرد مناسب آیپدتان را به دست بیاورید. برای این کار باید به مراکزی مراجعه نمایید که از تخصص لازم در حوزه تعمیرات تبلت و گوشی‌های موبایل برخوردار هستند. در صورتی که این کار را به افراد ناوارد بسپارید، ممکن است در حین تعمیر به قطعات دیگر تبلت‌تان هم آسیب وارد شده و در ادامه هزینه‌های دیگری هم برای‌تان ایجاد شود. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه قطعات سخت افزاری، کار تعمیر iPad Pro 11 2021 شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. در صورتی که آیپد شما دچار ایراد شده است می‌توانید با خیالی راحت آن را برای ما بفرستید تا متخصصان ما در ‌کم‌ترین زمان ممکن تعمیرات آن را انجام خواهند داد.

تعمیر iPad Pro 11 2021

آسیب دیدگی‌های رایج آیپد Pro 11 2021

تبلت شما ممکن است در اثر برخی عوامل مانند افتادن از دست‌تان، برخورد ضربه یا نفوذ آب دچار آسیب دیدگی یا خرابی قطعات شود؛ در این موارد آسیب دیدگی تبلت شما سخت افزاری خواهد بود. اما گاهی اوقات هم ممکن است برخی عوامل دیگر مانند نفوذ بدافزار به تبلت یا استفاده نادرست از برنامه‌ها و فشار آوردن به تبلت موجب به وجود آمدن ایراد در ان شود؛ در این موارد آیپد شما از نظر نرم افزاری دچار مشکل می‌شود. این دسته از آسیب دیدگی‌ها به طور معمول راحت‌تر قابل حل شدن هستند. برای رفع این مشکلات باید به موسسه‌هایی مراجعه کنید که از دانش و تخصص لازم در حوزه نرم افزاری تبلت و گوشی برخوردار باشند. مشکلات سخت افزاری iPad Pro 11 2021 شما متفاوت تر هستند و برای برطرف کردن آن‌ها در بیش‌تر موارد نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد؛ به همین دلیل باید پرداخت هزینه بیش‌تری هم برای رفع این گونه مشکلات بپردازید. البته در این گونه تعمیرات به مهارت و تخصص بالایی هم نیاز است تا مشکل تبلت‌تان به بهترین شکل ممکن برطرف شود. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین مشکلات سخت افزاری iPad Pro 11 2021 شما را بیان می‌کنیم تا در صورت مواجهه با آن‌ها، بتوانید بهترین تصمیم ممکن برای تعمیر را بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی آیپد پرو11

در این آیپد شما از صفحه نمایش Liquid Retina IPS LCD استفاده شده است که از فرمت تصویری HDR10 پشتیبانی می‌کند. سایز تاچ و ال سی دی iPad Pro 11 2021 برابر با 11 اینچ بوده و از مساحت 366.5 سانتی متر مربع برخوردار است. نسبت صفحه نمایش این آیپد به کل سطح بدنه آن 82.9 درصد بوده و دارای روشنایی 600 نیتی می‌باشد. هم چنین برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این آیپد، از گلس محافظ شیشه‌ای استفاده شده است. با این حال باز هم امکان آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی آن در اثر برخی عوامل مانند برخورد با سطوح سخت و تیز یا سقوط از ارتفاع وجود دارد. اگر چه در حد امکان بایستی مراقبت‌های لازم در هنگام استفاده از آیپدتان را انجام دهید؛ اما اگر صفحه نمایش آن به هر دلیل دچار آسیب شود، باید هر چه زودتر جهت تعویض آن اقدام نمایید. سوسو زدن صفحه، ایجاد نقاط یا ناحیه‌های رنگی در صفحه و از کار افتادن لمس، از مهم‌ترین علائمی هستند که در هنگام خرابی تاچ و ال سی دی آیپد شما ظاهر می‌شوند.

ضعیف شدن و خرابی باتری آیپد Pro 11 2021

ضعیف شدن و خرابی باتری آیپد Pro 11 2021

در آیپد شما از یک باتری مناسب و با کیفیت استفاده شده که از نوع لیتیوم پلیمری است و 7538 میلی آمپر ظرفیت دارد. این باتری هم چنین دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی است که باعث می‌شود فرآیند انجام شارژ در زمان کوتاه‌تری انجام گیرد. به طور میانگین این باتری دارای یک عمر مفید مشخص و در حدود دو تا سه سال بوده و پس از آن مدت رفته رفته از کارایی آن کاسته خواهد شد تا جایی که دیگر قابل مصرف نخواهد بود. در این مواقع باید به فکر تعویض باتری باشید تا دوباره کارایی مناسب آیپدتان را به دست بیاورید. با توجه به این که باتری این آیپد‌ها کاملا پلمپ بوده و قابل جدا شدن نیست، برای خارج کردن و تعویض باتری هم نیاز به تجهیزات مناسب و مهارت بالایی در این زمینه وجود دارد. به همین دلیل در صورت مشاهده علائم خرابی باتری، باید هر چه زودتر برای تعویض آن به افراد یا موسسه‌هایی که از مهارت کافی در این زمینه برخوردارند، مراجعه نمایید. متداول‌ترین نشانه‌های خرابی باتری iPad Pro 11 2021 شما شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. خاموش شدن تبلت در صورت جدا کردن آن از شارژر
  2. طولانی شدن مدت زمان انجام شارژ کامل
  3. تخلیه سریع شارژ
  4. باد کردن و متورم شدن باتری
  5. داغ شدن باتری و در ی ان داغ شدن بخش پشتی آیپد

در صورتی که تبلت شما هر کدام از این علامت‌ها را دارد، بهتر است هر چه سریع‌تر جهت تعویض باتری آن اقدام کنید.

ایجاد ایراد در هارد آیپد Pro 11 2021

شرکت اپل در گذاشتن هارد بر روی این آیپد بسیار متنوع عمل کرده و از هارد 128 گیگا بایتی تا 2 ترا بایت را بر روی آن قرار داده است. نمونه‌های مختلف هاردی که بر روی این تبلت قرار گرفته‌اند شامل حافظه 128، 256 و 512 گیگی می‌شوند که از حافظه رم 8 گیگا بایت هم پشتیبانی می‌کنند. از طرف دیگر، هاردهایی با ظرفیت 1 و 2 ترا بایت هم بر روی ان قرار دارند ک از رم 16 گیگا بایتی پشتیبانی می‌کنند. این تنوع باعث شده است که مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود و هزینه‌ای که قرار است انجام دهند، آیپد مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایند. البته این آیپد امکان استفاده از کارت حافظه را ندارد و باید مواظب باشید که هارد ان دچار خرابی نشود. عواملی مانند استفاده از شارژرهای نامناسب و تقلبی، اجرای بازی های سنگین و ریست کردن گوشی در هنگام شارژ، مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث خرابی هارد می‌شوند. در صورتی که هارد آیپد پرو11  شما دچار ایراد شود، باید هر چه سریع‌تر جهت تعمیر ان اقدام نمایید از حذف شدن اطلاعات تان جلوگیری شود.

تعویض قطعات 11iPad Pro  2021

در صورتی که تصمیم به تعویض قطعات آیپدتان گرفته‌اید، باید برای این کار به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که از تخصص لازم برای این کار برخوردار باشند. چرا که تعویض قطعات آیپد پرو 11 شما کاری حساس بوده و هر گونه بی‌دقتی می‌تواند باعث خرابی‌های بیش‌تر آن گردد. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات کاملا به روز و پیشرفته جهت تعمیر انواع تبلت‌ و گوشی، تعویض قطعات iPad Pro 11 2021 شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس در صورتی که آیپد شما چه از نظر نرم افزاری و چه از لحاظ قطعات سخت افزاری با مشکل مواجه شده است، عجله کنید و آن را برای ما بفرستید.

خرید قطعات 11iPad Pro 2021

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد قصد خرید قطعات اصل و باکیفیت برای آیپد Pro 11 2021 خود را دارید، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با سابق‌های بالا و موفق در زمینه ارائه انواع قطعات تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل، کار عرضه قطعات آیپد شما را هم انجام می‌دهیم. شما می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و این قطعات را تحویل بگیرید؛ یا این که از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت ما، قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.