نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy M30s در سپتامبر  2019 یعنی چند ماه بعد از گوشی گلکسی M30 وارد بازار شده است. وزن این گوشی برابر با 188 گرم است و در ابعاد 159 x 75.1 x 8.9 میلیمتر ساخته شده است. برای فریم و درب پشت گوشی از پلاستیک استفاده شده و می توانید از دو سیم کارت که همزمان فعال می باشد استفاده کنید. نمایشگبر به کار برده شده در این گوشی از نوع  Super AMOLEDبوده که در اندازه 6.4 اینچ ساخته شده است. این نمایشگر یا مساحت 100.5 سانتی متر مربع تصاویر را با نسبت 19.5 به 9 نمایش می دهد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این نمایشگر 1080 * 2340 پیکسل است که می توان به پراکندگی پیکسلی آن که برابر با 403 پیکسل در هر اینچ است پی برد.

حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر نیز برابر با 420 نیت می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0، تراشه آن از نوع Exynos 9611، پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 و پردازنده مرکزی یا همان cpu از نوع Octa-core می باشند. برای حافظه داخلی گوشی ظرفیت 64 و128 گیگ در نظر گرفته شده است و نوع آن از  UFS 2.1 می باشد. دوربین اصلی سامسونگ گلکسی M30s از سه دوربین با کیفیت های 48 و 5 و 5 مگاپیکسل تشکیل شده است که دوربین سوم مجهز به سنسور تشخیص عمق بوده و برای تشخیص عمق تصویر می باشد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی بوده که لنز استفاده شده در آن واید می باشد. اما این گوشی با این ویژگی ها نیازمند باتری با ظرفیت بالایی می باشد که سامسونگ باری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت را برای آن در نظر گرفته است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M30s

اگر گوشی همراه شما به هر دلیلی آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید به دنبال مرکزی معتبر و حرفه ای باشید. مرکزی که هم دارای کادری مجرب و ماهر باشد هم از ابزارهای تخصصی جهت این امر استفاده کند. البته باید دقت داشته باشید که از قطعات اورجینال جهت این تعمیر گوشی استفاده شود. برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M30s می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز دارای مجوزهای لازم بوده و تمام تعمیرکاران ما دارای سابقه و مهارت بالایی می باشند. در این مرکز برای تعمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده می‌شود و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم که دارای استانداردهای جهانی می‌باشند. به همین دلیل با دقت و مهارت بالایی گوشی شما در این مرکز تعمیر می شود. با استفاده از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ M30s مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی ام30 اس

خرید قطعات یکی از سخترین مراحل تعمیر موبایل می‌باشد که دلیل این امر فراوان شدن قطعات فیک در بازار می‌باشد که متاسفانه این قطعات شباهت بسیاری به قطعات اورجینال داشته و این امر باعث شده تا بسیاری از سود جویان قطعات تقلبی را به جای قطعات اصلی به فروش برسانند. اما برای حل این مشکل چه می توان کرد؟ برای اینکه از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشیم باید از مرکزی معتبر و با سابقه خرید خود را انجام دهید. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy M30s فروش قطعات با کیفیت اورجینال نیز انجام می شود. می‌توانید خرید قطعات گوشی گلکسی  M30s را از این مرکز به صورت آنلاین و یا تلفنی انجام دهید. البته امکان مراجعه حضوری نیز فراهم می باشد. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ M30s بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.