نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

با تعمیر آیفون iPhone 12 Pro تا چه اندازه آشنایی دارید؟ می‌دانید چه عواملی باعث خرابی این گوشی می‌شود؟ اگر دستگاه تان خراب شده به نظر شما ایراد به کدام بخش مربوط می‌شود؟ امان از اینکه گوشی مان روزی آسیب ببیند. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هزینه تعمیر خواهد بود. خیلی از آسیب ها بر روی گوشی علائم ملموسی نشان نمی‌دهد. با گذشت زمان این مورد قابل مشاهده خواهد بود. خرابی باتری، هنگ کردن طولانی مدت، تخلیه سریع شارژ، خاموشی ناگهانی و هزار مورد دیگر می‌تواند جزو علائمی هستند که خبر از خرابی دستگاه شما می‌دهند. در چنین حالتی تنها راه تعمیر آیفون iPhone 12 Pro خواهد بود. اما یکم صبر کنیم! آیا می‌دانید تعمیرات به چند دسته تقسیم می‌شوند؟ اگر نمی‌دانید، با ما همراه باشید تا تمام و کمال جزئیات تعمیر آیفون 12 پرو شما را توضیح دهیم.

تعمیر گوشی آیفون به دو دسته تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شوند. مشکلاتی که از درون هسته سیستم عامل دستگاه به وجود می‌آیند. ارتباط مستقیمی با اختلالات نرم افزاری خواهند داشت. اما خرابی قطعات داخلی گوشی مانند خرابی باتری، شکستگی تاچ و ال سی دی، سوختگی هارد پروگرم شده و … جزئی از علائم مشکلات سخت افزاری آیفون 12 پرو هستند. به طور کلی، وظیفه تشخیض این مشکلات برعهده متخصص کاربلد می‌باشد. روند شناسایی ایرادهای به وجود آمده تنها با مهارت توسط ابزارهای پیشرفته قابل انجام است. اگر به دنبال مکانی هستید که از بهترین تعمیرکاران بهره ببرد. تعمیرات 118 در خدمت شما خواهد بود. این مجموعه سال ها در ارائه خدماتی نوین پیشتاز بوده است. بهره گیری از به روز ترین تجهیزات جهت عیب یابی و تعمیر آیفون iPhone 12 Pro  تنها کوچیک ترین خدمتی است که ما به مشتریان ارائه می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید تعمیر گوشی تان در کم ترین زمان با بهترین قیمت انجام شود. با همکاران ما در تماس باشید. در ادامه بیشتر در ارتباط با مشکلات گوشی آیفون 12 پرو صحبت خواهیم کرد.

آسیب دیدگی های رایج گوشی آیفون 12 پرو

گوشی های هوشمند به دلیل ظرافتی که دارند در معرض انواع آسیب دیدگی ها قرار خواهند گرفت. در صورت بروز عواملی مانند آب خوردگی یا ضرب دیدگی، در بیشتر مواقع موبایل های ما آسیب شدیدی خواهند دید. قطعات درونی دستگاه بیشترین حساسیت به این عوامل نشان خواهند داد. به طور مثال ضربه می‌تواند باعث شکستگی ال سی دی گوشی شود یا آب خوردگی سبب بروز سوختگی هارد آیفون 12 پرو خواهد شد. در هر صورت امکان افتادن هر اتفاقی وجود دارد. در ادامه مطلب در ارتباط با انواع آسیب دیدگی ها صحبت خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی iPhone 12 pro

دلایل مختلفی می‌توانند باعث خرابی ال سی دی شما شوند. ضرب خوردگی یا آب خوردگی بیشترین تاثیر را در آسیب ال سی دی آیفون 12 پرو شما خواهند داشت. همواره سعی کنید گوشی خود را در معرض این خطرات قرار ندهید. به طور کلی آسیب دیدگی ال سی دی آیفون iPhone 12 pro به این چند دسته تقسیم می‌شوند.

  • از کار افتادگی تاچ

در صورتی که تاچ گوشی نتواند به درستی دستورات لمسی شما را اجرا کند. قطع به یقیین دستگاه با خرابی تاچ و ال سی دی رو به رو شده است

  • شکستگی ال سی دی

یکی از شایع ترین علائم آسیب دیدگی ال سی دی، شکستگی آن است. اگر بر روی دستگاه تان ترک خوردگی مشاهده کردید. با یک متخصص مشورت بگیرید. این آسیب دیدگی اکثرا منجر به تعویض تاچ و ال سی دی خواهد شد

  • به وجود آمدن هاله بر روی نمایشگر

در صورتی که قسمتی از نمایشگر هاله ای ایجاد شده، دلیل آن ناشی از سوختگی پیکسل های صفحه نمایش است. برای رفع این مشکل تنها راه حل، تعویض تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12 pro می‌باشد

وجود این علائم در دستگاه شما خبر از خرابی تاچ و ال سی دی آیفون 12 پرو را خواهد داد. برای تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون خود می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی آیفون 12 پرو آب خورده

با اینکه این دستگاه از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و مقاومت در برابر پاشش مستقیم آب دارد. اما طبق گزارش های جهانی هیچ یک از گوشی های امروزی نمی‌تواند مقاومت حداکثری در مقابل آب خوردگی داشته باشند. اگر گوشی شما به درون آب افتاده و فکر می‌کنید کارش ساخته شده، اشتباه می‌کنید! قطعا برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. یک تعمیرکار مجرب می‌تواند به راحتی گوشی شما را عیب یابی کرده و مشکل آب خوردگی آیفون 12 پرو را به سادگی حل نماید. در صورت خیس شدن دستگاه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را فوراً خاموش کنید تا قطعات درون آن اتصالی نکند. گوشی را تکان ندهید، زیرا ممکن است آبی که درون دستگاه هست را به سایر قطعات سالم برساند. قدم مهم بعدی آن است که به هیچ عنوان گوشی خود را به شارژ نزنید. خطرناک ترین کار همین عمل است. برق با آب واکنش نشان می‌دهد. از این کار اجتناب نمایید. تمام این نکات را رعایت کنید و در اولین فرصت جهت تعمیر آیفون iPhone 12 pro آب خورده خود اقدام نمایید. مرکز تعمیرات 118 این کار را در مدت کوتاهی با بهترین قیمت انجام خواهد داد. کافیست با ما در تماس باشید.

خرابی باتری آیفون 12 پرو

باتری ها قطعات شیمیایی هستند که عمر محدودی تا 2 سال دارند. هرچه بهتر از گوشی خود کار کنید عمر مفید باتری تان شاید بیش از دو سال هم دوام بیاورد. اما اگر رفتاری نامناسب با دستگاه خود داشته باشید. باید بدانید که به زودی باتری هم روزی به مشکل خواهد خورد. معمولاً خرابی باتری با علائمی از جمله تورم بدنه پشتی دستگاه، تخلیه سریع شارژ، خاموشی بی دلیل، داغی بیش از حد و … همراه می‌شود. در این مواقع کاری جز تعویض نمی‌تواند کارایی دستگاه را به حال اول بازگرداند. به هر صورت، برای تعویض نیازمند ابزار پیشرفته خواهیم بود. باتری آیفون 12 پرو از نوع داخلی است و تنها با ابزار و وسیله مخصوص از بدنه خارج خواهد شد. همچنین مهارت در تعویض باتری آیفون هم بسیار مهم است. اگر به دنبال مکانی هستید که تعویض قطعه را با کم ترین هزینه انجام دهد. تعمیرات 118 را می‌توانید انتخاب کنید. باتری اورجینال آیفون iphone 12 pro در مجموعه موجود است. پس خیال تان راحت باشد. امن ترین جا را برای تعویض و تعمیر آیفون iPhone 12 pro خود انتخاب می‌کنید.

خرابی آنتن آیفون iphone 12 پرو

مدار آنتن یکی از پیچیده ترین مدارات داخلی گوشی آیفون است. در صورتی که مشاهده کردید دستگاه به درستی نمی‌تواند آنتن دهد و شما با مشکل زنگ زدن رو به رو هستید. به احتمال خیلی زیاد، اشکال از اختلال مدار بیس باند آنتن آیفون 12 پرو است. تعمیر و تعویض این قطعه مهارت بالایی می‌خواهد که نمی‌توان این عمل را به هر کسی سپرد. تکنسین های مجموعه تعمیرات 118 با بهترین متد این مشکل را برطرف خواهند کرد. اگر مشکل آنتن دهی آیفون 12 pro را داشتید. با ما در تماس باشید. تعمیر آنتن آیفون iPhone 12  پرو در کم تر از 2 ساعت انجام می‌گیرد.

آسیب دیدگی هارد پروگرم شده iphone 12 پرو

هارد یکی از مهم ترین قطعات درون گوشی همراه شما می‌باشند. این قطعه آسیب پذیری بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی هایی همچون ضرب دیدگی یا آبخوردگی دارند. علائمی مانند سوختگی هارد پروگرم شده آیفون 12 پرو، پاک شدن اطلاعات موجود در دستگاه، خاموشی ناگهانی و … می‌توانند بر اثر عواملی که گفتیم به وجود آیند. بعضی از افراد فکر می‌کنند اگر اطلاعات دستگاه شان پاک شود، دیگر به آن ها دسترسی نخواهند داشت. باید بگوییم این طور نیست. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که شما فرآیند تعمیر هارد آیفون 12 پرو را به تعویق بیاندازید. اما اگر تا این علائم را مشاهده کردید و در اولین فرصت گوشی خود را آماده تعمیر نمودید. می‌توانیم بگوییم 90 درصد اطلاعات شما بازیابی خواهد شد. 10 درصد باقی مانده شرایط بسیار بدتر است یعنی سوختگی، که دیگر راهی جز تعویض هارد پروگرم شده آیفون 12 pro نخواهید داشت. بهترین کار این است که گوشی تان را به یک تعمیرکار مطمئن و با سابقه بسپارید تا دستگاه را به نحو احسن تعمیر نماید. اگر به دنبال جایی هستید و ناامید شده اید. ناراحتی را کنار بگذارید. متخصصین مجموعه تعمیرات 118 با بهترین قیمت تعویض و تعمیر هارد پروگرم شده آیفون iphone 12 pro شما را در کم ترین زمان انجام خواهند داد.

تعویض قطعه آیفون 12 پرو

یکی از دغدغه کاربران، صحت استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال تعمیرکاران جهت تعویض قطعه معیوب است. در صورتی که گوشی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. بدون اینکه ذهنتان را درگیر حاشیه کنید. به مجموعه ما می‌توانید اعتماد نمایید. مرکز تعمیرات 118 سال هاست که مشتریان اش را راضی و خشنود نگه داشته است. کلیه قطعات در این مرکز بصورت اورجینال تهیه شده است. پس نگرانی نداشته باشید. تعویض قطعات آیفون 12 پرو شما با بهترین اجناس موجود در بازار انجام خواهد شد.

خرید قطعات iphone 12 pro

برای خرید قطعات آیفون 12 پرو می‌توانید ب صورت حضوری، غیر حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. پیشنهاد ما این است که از طریق وب سایت مجموعه اقدام به خرید محصولات مورد نظر نمایید. تمامی قطعات آیفون 12 pro بر روی سایت موجود است. کافیست محصولات مورد نظر خود جستجو نمایید. پس از پیدا کردن قطعه خود، آن را ثبت سفارش نمایید. در سریع ترین زمان محصول در خواستی شما در درب منزل توسط پیک رایگان تحویل تان می‌گردد. کلیه قطعات شامل گارانتی خواهند بود. خریدی ایمن را با تجربه کنید. در صورت مشاهده عدم درج قیمت قطعه، با همکاران تماس گرفته تا از آخرین قیمت آن مطلع شوید.