نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note10 Lite در اوایل سال 2020 به بازار معرفی شد و وارد بازار شد. این گوشی ویژگی‌های بسیاری دارد و دارای ابعاد 163.7 * 76.1 * 8.7  میلیمتر و وزن 199 گرم می باشد. برای ساخت این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است و به دلیل حفاظت از درب پشت و نمایشگر بر روی آن‌ها لایه‌ای گلس استفاده شده است. این نمایشگر با استفاده از فناوری Super AMOLED ساخته شده است و دارای ابعاد 6.7 اینچ می باشد. 86.6 درصد از پنل جلویی را نمایشگر تشکیل داده است و برای آن رزولوشن 1080 * 2400 پیکسل در نظر گرفته‌اند. با این حساب در هر اینچ این گوشی یا بهتر بگوییم فبلت 394 پیکسل کمک می کند تا تصاویر با نسبت 20 به 9 نمایش داده شوند. برای این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10.0 با رابط کاربری One UI 2 استفاده شده است.

برای بخش گرافیکی این گوشی از تراشه Mali-G72 MP18 استفاده شده است و پردازنده مرکزی از نوع Octa-core  می باشد. اما تفاوت عمده این گوشی با خانواده خود در دوربین ها و چینش آن است. دوربین پشت گوشی گلکسی نوت۱۰ لایت از 3 دوربین تشکیل شده است که دوربین اول دارای سنسور واید با رزولوشن 12 مگاپیکسل می باشد. برای دوربین دوم نیز لنز تله فتو با کیفیت 12 مگاپیکسل و دوربین سوم نیز دارای لنز اولترا واید با 12 کیفیت مگاپیکسل می باشد. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده است که در عکاسی بسیار خارق العاده عمل می کند. تفاوا دیگر این گوشی با خانواده خود داشتن جک 3.5 میلمتری می باشد. اما باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند. این باتری مجهز به شارژر سریع 25 واتی است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

اگر دستگاه الکترونیکی و یا گوشی همراهتان آسیب دیده است و قصد تعمیر آن را دارید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول استفاده از قطعات اورجینال جهت تعمیر است که کیفیت اولیه گوشی را باز خواهد گرداند. دومین نکته نیز مراجعه به مرکزی معتبر با تعمیرکارانی ماهر است. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد و می تواند تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note10 Lite را انجام دهد. در این مرکز سعی ما جلب رضایت شما می باشد و بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد. برای تعویض قطعات Samsung Note 10 Lite نیز از قطعات اورجینال استفاده خواهیم کرد. تعمیرکاران ما مهارت بالایی داشته و با استفاده از بهترین ابزارها تعمیر گوشی را انجام می دهند.

خرید قطعات گوشی  Samsung Galaxy Note 10 Lite

خرید قطعات اورجینل تبدیل به یکی از معضلات تعمیرکاران شده است و به دلیل وجود مشکل در وارد کردن قطعات این قطعات در بازار به راحتی پیدا نمی شوند. اما می توانید با خرید دائمی از مرکزی معتبر این مشکل را برطرف نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و با داشتن مجوزهای لازم این مشکل را برای تعمیرکاران رفع نموده است. این مرکز به صورت مستقیم قطعات گوشی همچنین ابزارآلات تعمیر گوشی را به فروش می رساند. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy Note10 Lite را از این مرکز انجچام دهید. پیش از خرید می توانید با مرکز تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note10 Lite  اطلاع یابید.