نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S5 Sport در سال 2014 معرفی و وارد بازار جهانی شده است. این گوشی در ابعاد 144 * 74 * 8.9میلیمتر و در وزن 158 گرم ساخته شده است و فقط امکان استفاده از یک سیم کارت را دارید. نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع Super AMOLED می باشد و اندازه آن 5.1 اینچ می باشد که با این حساب 67.3 درصد از سطح رویی گوشی را ال سی دی تشکیل می دهد. این نمایشگر با استفاده از کورنینک گوریلاگلس3 پوشیده شده است و با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می توانید تصاویر را مشاهده نمایید. مساحت این نمایشگر 71.7 سانتی متر مربع است که پراکندگی پیکسلی آن در هر اینچ برابر با 432 پیکسل است.

سیستم عامل این گوشی Android 4.4.2 می باشد که قابلیت ارتقاء تا اندروید 6.0 را دارد. از ویژگی های مهم دیگر این گوشی می توان به تراشه Qualcomm Snapdragon 801، پردازنده مرکزی Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و پردازنده گرافیکی Adreno 330 اشاره کرد. این گوشی در ظرفیت 16 گیگ ارائه شده است و دوربین های این گوشی که طرفداراین بسیاری دارد در کیفیت 16 و 2 مگاپیکسل ساخته شده اند. شرکت سامسونگ استفاده از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت را برای این گوشی مناسب دانسته است که می توانید تا 29 ساعت مکالمه داشته باشید. در حاشیه پایینی این گوشی شاهد microUSB 2.0 هستیم که می توانید باتری را با استفاده از آن شارژ نمایید و یا اطلاعات رابه کمک کابل به مانیتور انتقال دهید.

تعمیر گوشی گلکسی S5 Sport

قطعات الکترونیکی بر اثر اتفاقات بسیاری ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. تعویض این قطعات نیاز به مهارت بالایی دارد و برای تعویض باید از ابزارآلات حرفه ای استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از قطعات اورجینال نیز مهم می‌باشد تا مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردد. پس برای تعویض و یا تعمیر قطعات الکترونیکی باید با توجه به این سه عامل مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال‌ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی سامسونگ اس5 اسپرت را انجام می دهد. در این مرکز تمام اصول را رعایت کرده این تا بتوانید رضایت شما را جلب کنیم. ابزارآلات موجود در این مرکز تماما از استانداردهای جهانی پیروی می‌کنند. همچنین برای تعویض قطعات گوشی Galaxy S5 Sport از قطعات اورجینال که مانند قطعه اصلی هستند استفاده می‌شود. پس با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس5 اسپرت

اگر به دنیال خرید قطعات گوشی گلکسی S5 Sport با کیفیت اورجینال هستید اما مرکزی را برای خرید نمی‌شناسید ما به شما فروشگاه مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌دهیدم. در فروشگاه این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و به صورت مستقیم به فروش می‌رسند و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ S5 Sport و قطعات دیگر بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از سایر مراکز می باشد. در این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری امکان خرید قطعات را دارید و با تماس تلفنی می‌توانید از قیمت قطعات اطلاع یابید. در صورت خرید اینترنتی می توانید با کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید می توانید خرید خود را تکمیل کرده که پس از آن همکاران ما جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت. همکاران و تعمیرکاران در صورت استفاده از قطعات اورجینال می‌توانند تا حد بالایی رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.