نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

هوآوی از تبلت های MatePad 10.8 و اینجوی نبلت 2 در آگوست سال 2020 رونمایی کرده است. هوآوی برای تبلت پرچمدار میت پد، نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD  را در نظر گرفته است. این نمایشگر از قلم M-Pencil پشتیبانی می کند و اگر در بیشتر مواقع تایپ می کنید می توانید از یک کیبرد جداگانه برای این تبلت استفاده کنید. مساحت تاچ و ال سی دی تبلت هوآوی MatePad 10.8 حدود 338 سانتی متر مربع است و نزدیک به 78 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 280 پیکسل نمایش داده می شود و از رزولوشن تصویر 1600 در 2560 بهره می برد. این نمایشگرها می توانند رنگ ها را بسیار واقعی نشان دهند و همچنین مصرف انرژی پایینی دارند.

انرژی مورد نیاز نمایشگر این تبلت را برای روشن شدن، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری تبلت هوآوی MatePad 10.8 با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. باتری به صورت داخلی در قاب تبلت جای گرفته و امکان جابه جایی توسط کاربر وجود ندارد. در بالای نمایشگر لبه ی بسیار باریکی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. این دوربین برای عکاسی در شب مناسب نیست  و نتیجه ی خوبی را به کاربر نشان نمی دهد. به طور کلی در تمامی تبلت ها از دوربین های پیشرفته استفاده نمی شود زیرا اغلب افراد ترجیح می دهند به جای عکاسی با یک تبلت 10.8 اینچی از گوشی همراه خود استفاده کنند.

قسمت پشتی تبلت طراحی بسیار ساده ای دارد و میزبان دوربین اصلی تبلت می باشد. دوربین تبلت هوآوی MatePad 10.8 از سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه دریچه ی دیافراگم f/1.8 در سمت چپ دستگاه جای گرفته است. از فناوری های به کار رفته در این نمایشگر می توان به Features LED flash, HDR, panorama اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10.1 بر روی دستگاه نصب شده است. این تراشه ی 8 هسته ای را پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MP16 همراهی می کند. این تبلت در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 6 و 64 گیگابایت، 6 و 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

تعمیر تبلت هوآوی MatePad 10.8

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت هوآوی MatePad 10.8 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات تبلت هوآوی MatePad 10.8 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات تبلت هوآوی میت پد 10.8

امکان خرید قطعات تبلت هوآوی MatePad 10.8 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هوآوی MatePad 10.8 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.