نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2015 محصول جدید کمپانی HTC با نام گوشی اچ تی سی One E9 Plus معرفی شد. این دستگاه به دلیل استفاده از جنس پلاستیک در ساخت بدنه‌ی آن از وزن 150 گرمی بهره برده است. ضخامت کم، استفاده از پلاستیک مات در پنل پشتی و ابعاد بزرگ از جمله موارد مثبتی است که پس از در دست گرفتن این گوشی توسط کاربران به چشم می‌خورد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ایی9 پلاس صاویر را با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از اندازه‌ی 5.5 اینچی برخوردار است که تصاویر در آن با نسبت 16:9 نمایش داده می‌شوند. این صفحه نمایش 69 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و اچ تی سی برای محافظت از آن ازکورنینگ گوریلا گلس نسخه 4 بهره برده است. هارد پروگرم شده در این گوشی از نوع eMMC 5.0 می‌باشد که دارای ظرفیت 32 گیگابایتی است و وظیفه‌ی نگه داری اطلاعات را برعهده دارد.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ایی9 پلاس دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد این دوربین از قابلیت عکاسی در حالت‌های پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و به دلیل برخورداری از فلش LED امکان عکاسی در محیط‌های تاریک و کم نور را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی از دو سنسور 13 و 4 مگاپیکسلی مجهز شده است که نسبت به دو نسل قبلی خود از کیفیت بالاتری بهره برده است. دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و دوربین سلفی ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی وان ایی 9 پلاس از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض می‌باشد که دارای ظرفیت 2800 میلی آمپری است و برای کاربران امکان مکالمه صوتی تا 14 ساعت را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One E9 Plus

یکی از شایع‌ترین عوامل خرابی قطعات داخلی اسمارت فون‌ها برخورد با اجسام تیز و یا آبخوردگی است که منجر به اتصالات داخلی و در نهایت عدم کارایی صحیح  قطعات گوشی می‌شود. کاربران با مواجه شدن با خرابی دستگاه خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند چرا که برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه و یا استفاده از قطعات فیک و نامرغوب باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات دستگاه خواهند شد. تعمیر گوشی اچ تی سی وان ایی 9 پلاس یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مجموعه است که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌گیرد. کاربران می‌توانند با صورت حضوری مراجعه کرده و یا در صورت عدم دسترسی به این مرکز گوشی خود را برای تعمیرکاران ما از طریق پست و یا پیک ارسال نمایند. تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان ایی 9 پلاس نیز پس از رضایت مشتریان و بعد از عیب یابی دقیق دستگاه توسط تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E9 Plus

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E9 Plus را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی One E9 Plus روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.