نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی مدت هاست به ساخت گوشی های با کیفیت و قیمت ارزان مشغول است. گوشی های جدید این شرکت کیفیتی در حد گوشی های آیفون و قیمتی ارزان تر از گوشی های آیفون دارند. شیائومی گوشی قدرتمند Mi 4 LTE را در دسامبر سال 2014 به بازار معرفی کرده و توانسته جایگاه ویژه ای را بین کاربران کسب کند. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 5 اینچی با تراکم پیکسلی 441 قرار گرفته که می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 4 LTE حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 72.3 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 441 و رزولوشن تصویر 1920 در 1080 اشاره کرد.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت، مانند طراحی های نسل گذشته روی لبه ی بالایی ال سی دی به چشم می خورند. سیستم عاملی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است از نوع Android 4.4.3 و قابل ارتقا تا MIUI 5 می باشد. انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3080 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi 4 LTE با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در قسمت پشتی و مرکز آن دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/1.8 جای گرفته است که با آن می توانید تصاو

یر با کیفیت بالا و نویز کمی را ثبت کنید.

تعمیر شیائومی Mi 4 LTE

تعمیر شیائومی Mi 4 LTE و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی Mi 4 LTE به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات شیائومی Mi 4 LTE که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 4 ال تی ای

مرکز تعمیرات 118 دارنده ی نماد تجارت الکترونیکی است و تعمیرکاران می توانند با خیالی آسوده خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 4 LTE را به صورت اینترنتی دارند در ابتدا باید قطعه ی مورد نظر را بیابند سپس خرید خود را ثبت کنند. در صورتی که قطعه ی مورد نظر را در سایت پیدا نکردید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار برای شما ارسال شود. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات شیائومی Mi 4 LTE در حال تغییر است لذا قبل از ثبت با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی و راهنمایی شما هستند.