نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند آنر یکی از زیر مجموعه های کمپانی هوآوی می باشد. این کمپانی گوشی های بروز و مناسب نسل جوان را ارائه می دهد. گوشی honor 30i یک گوشی میان رده از برند honor می باشد که عضوی جدید از خانواده آنر ۳۰ است و شباهت بسیاری با گوشی آنر ۲۰ لایت دارد. گوشی honor 30i دارای وزنی حدود ۱۷۰ گرم و صفحه نمایش ۶.۳ اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی ۴۱۷ در هر اینچ است. که صفحه نمایش آن از اصلی ترین نقاط وقوت این گوشی می باشد. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سه گانه ی آن ۴۸ مگاپیکسل است. دارای حافظه داخلی ۱۲۸ مگا بایت است و باتری قدرتمند آن ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. صفحه نمایش بزرگ و فول اچ دی گوشی honor 30i، باتری قدرتمند و دوربین سه گانه آن از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی می باشد و آن را جزو گوشی های میان رده کمپانی آنر قرار می دهد. از آنجایی که تلفن همراه از وسایل پر استفاده برای هر فرد است و حتی برای برخی افراد وسیله کار و تحصیل می باشد، آسیب دیدن آن امری اجتناب ناپذیر است. خرابی و مشکلاتی که برای تلفن همراه پیش می آید به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل می شوند. ابتدا باید مشخص شود مشکل گوشی honor 30i شما از چیست؟ آیا امکان تعمیر گوشی honor 30i وجود دارد؟ در ادامه به بررسی برخی از این آسیب دیدگی ها می‌پردازیم و به شما می‌گوییم در چنین مواقعی باید چه کارهایی انجام دهید.

آسیب دیدگی های رایج گوشی honor 30i

تعمیر گوشی honor30i

برخی آسیب دیدگی‌های تلفن همراه ممکن است بارها و بارها برای شما پیش آمده باشد و یا در اطرافیان خود دیده اید که از آسیب دیدگی تلفن همراه خود شکایت دارند. تلفن همراه قطعات بسیار زیاد و پیچیده ای دارد و ممکن است هر کدام از آن ها دچار خرابی شوند. اگر گوشی honor 30i شما دچار اختلال شده است ابتدا برای عیب یابی به یکی از مراکز معتبر مراجعه کنید و سپس به تعمیر آن اقدام نمایید. برخی از آسیب دیدگی های رایج در گوشی honor 30i را باهم بررسی می کنیم.

خرابی باتری گوشی honor 30i

خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی یکی از رایج ترین مشکلات تلفن همراه می باشد. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل راه های مختلفی از جمله کم کردن نور صفحه نمایش، شارژ کردن به موقع گوشی و جدا کردن به موقع آن از برق و… وجود دارد. اما اگر با مشکل باتری گوشی honor 30i مواجه شدید و نیاز به تعویض باتری داشتید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی برد USB و سوکت شارژ گوشی honor 30i

این که چندین ساعت گوشی خود را در شارژ قرار دهید و با باتری خالی مواجه شوید از اتفاقاتی شوکه کننده است، مخصوصا اینکه برای رفتن به جایی عجله داشته باشید و ببینید تلفن همراهتان ساعت ها در شارژ بوده و یک درصد هم شارژ نشده است. شارژ نشدن گوشی honor 30i می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد. ابتدا از سالم بودن پریز برق و شارژر خود اطمینان حاصل کنید درصورتی که آن ها سالم بودن بی شک یک مشکل سخت افزاری برای گوشی شما پیش آمده است و به احتمال زیاد برد USB و سوکت شارژ گوشی آنر 30i شما نیاز به تعویض دارد.

شکستن تاچ و ال سی دی آنر 30i

صفحه نمایش تلفن همراه اصلی ترین قسمت آن است و آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی تلفن همراه می تواند به کل ما را از استفاده از تلفن همراه بازدارد. افتادن تلفن همراه از دست کاربر و شکستن ال سی دی آن از متداول ترین مشکلات تلفن همراه است. اگر تاچ و ال سی دی گوشی honor 30i شما شکسته است و نیاز به تعویض دارد حتما و حتما از ال سی دی اصل و اورجینال استفاده کنید.

آب خوردگی گوشی honor 30i

و اما یکی دیگر از اتفاقات رایجی که برای تلفن همراه می افتد، آب خوردگی است. زمانی که تلفن همراه در آب می افتد ممکن است قطعات مختلف گوشی مانند ال سی دی، باتری، برد و … دچار آسیب شود. گاهی اوقات آب خوردگی باعث می شود گوشی کاملا از کار بیفتد. اگر گوشی شما از کار افتاده و خاموش شده است توصیه می کنیم حتما برای تعمیر به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید تا مشکل گوشی honor 30i شما را به درستی برطرف کنند.

خرابی هارد گوشی honor 30i

زمانی که هارد گوشی خراب می شود اولین چیزی که به ذهنمان می رسد و ما را نگران می کند این است که آیا اطلاعات گوشی قابل بازگشت هست و یا باید به طور کامل با آن ها خداحافظی کرد. با پیشرفت تلفن های هوشمند امکان تعمیر برد موبایل فراهم شده است و باعث شده است در برخی موارد نیاز به تعویض کامل آن نباشد. اگر هارد گوشی honor 30i شما با مشکل مواجه شده است زود تر اقدام به تعمیر آن کنید تا در صورت امکان اطلاعاتتان را از دست ندهیداما در صورتی که هارد پروگرم شده honor 30i شما سوخته است نیاز به تعویض دارد حتما از یک هارد اصل و اورجینال استفاده کنید.

مشکل صدا در گوشی honor 30i

یکی از ایراداتی که در هنگام استفاده از تلفن همراه ما را بسیار اذیت می‌کند مشکل صدا می باشد. مشکل صدا می‌تواند از اسپیکر، هندزفری، میکروفن و.. باشد که گاهی باعث قطع کامل صدا می‌شود و گاهی صدایی همراه با نویز دارد و گاهی هم میزان صدا به شدت پایین می‌آید. برای رفع مشکل صدا حتما باید مشخص شود این ایراد از کدام قطعه می باشد و سپس به تعمیر و تعویض آن عمل کنید.

قطعات موبایل آنر honor 30i

زمانی که یکی از قطعات گوشی موبایلمان خراب می شود اولین چیزی که ذهنمان را درگیر می کند این است که آیا گوشی‌مان دوباره مثل قبل می‌شود یا نه؟ و نگران این موضوع هستیم که گوشی‌مان عملکرد قبل خود را از دست داده باشد. برای اینکه این نگرانی‌مان برطرف شود حتما باید از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنیم تا خیالمان راحت باشد که هزینه ای که کرده ایم بیهوده نبوده است و همچنین تعویض آن به بهترین نحو انجام شود. تعمیرات ۱۱۸ نگرانی شما را برطرف کرده است و نیاز شما را برآورده کرده این مجموعه دارای افراد با تجربه ی بالا هست که مشکل گوشی honor 30i شما را حل می کند. شما می توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید.
اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است می توانید درخواست دهید تا پیک را ارسال کرده و گوشی شما را تحویل بگیرد و پس از تعمیر گوشی آنر 30i برایتان ارسال کنیم.

خرید قطعات گوشی honor 30i

از آنجایی که هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می شود یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید قطعات تلفن همراه باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می باشد. بهتر از قبل از خرید قطعه از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. امکان خرید قطعات آنر 30i به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. مجموعه ی تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل تلفن همراه می باشد که قطعات مورد نیاز شما را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. هدف اصلی ما کیفیت به همراه رضایت مشتری می باشد.