نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تلفن همراه از جمله وسایلی است که قطعات زیاد دارد که ممکن است یک روز هر کدام از آن‌ها خراب شود. اگر گوشی شما خراب شده جای نگرانی نیست. مهم این است که چگونه در صدد رفع آن برآیید. ما در اینجا کنار شما هستیم تا درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. بیشترین خرابی‌ای که گوشی موبایل دارد و مراجعه کنندگان ما از این اتفاقات شکایت دارند افتادن و ضربه خوردن یا آب خوردگی می‌باشد. پس بهتر است تا حد امکان از گوشی خود در برابر آب خوردگی و ضربه‌های محکم جلوگیری کنید. البته برخی از خرابی‌های قطعات گوشی سونی Xperia 5 III مانند باتری بر اثر استفاده زیاد و پایان یافتن سیکل مصرف‌شان می‌باشد. به هر حال خرابی گوشی یک دغدغه کلی برای همه کاربران موبایل می‌باشد. برای رفع این مشکل حتما از مراکز معتبر و متخصص کمک بگیرید. با یک انتخاب درست به بهترین نحو مشکل گوشی خود را برطرف کنید. مشکلات تلفن همراه به دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شود. که رفع مشکلات نرم‌افزاری به مراتب راحت‌تر از مشکلات سخت‌افزاری می‌باشد. و گاهی با ریست کردن گوشی مشکل حل می‌شود. اما مشکلات سخت‌افزاری را هر کسی نمی‌تواند رفع کند و باید از افراد متخصص کمک بگیرید. رایج‌ترین خرابی‌های سخت‌افزاری تلفن همراه اعم از سوختن باتری، شکستن و یا سوختن تاچ و ال سی دی، سوختن هارد، خرابی سوکت شارژ و بسیاری از قطعات دیگر می‌باشد. که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی سونی Xperia 5 iii

خرابی باتری گوشی سونی Xperia 5 III

باتری گوشی سونی Xperia 5 iii از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد. امروزه کاربران خواهان باتری‌هایی با ظرفیت بالا می‌باشند. درِ گوشی اکسپریا ۵ iii پلمپ است و کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۳۰ واتی است که ۵۰ درصد از گوشی را در ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند.
باتری یک قطعه مصرفی است که پس از مدتی استفاده عملکردش ضعیف شده و در نهایت از بین می‌رود و باید اقدام به تعویض آن کنید. پس خرابی باتری یک امر اجتناب‌ناپذیر است. اگر گوشی شما به یکباره خاموش شد و دیگر روشن نشد. اگر شارژ گوشی شما خیلی زودتر از قبل خالی می‌شود. اگر مدت زیادی گوشی را در شارژ می‌گذارید و مقدار کمی شارژ می‌شود. این موارد به شما هشدار می‌دهد که عمر باتری شما رو به پایان است و باید به فکر تعویض آن باشید. اگر باتری گوشی xperia 5 iii شما هم خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سونی Xperia 5

اندازه تاچ و ال سی دی سونی Xperia 5 iii برابر با ۶.۱ اینچ یا به عبارتی 86.9 سانتی‌مترمربع است. این نمایشگر از نوع OLED می‌باشد که دارای ۱ میلیارد رنگ است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر دارای قابلیت تصویربرداری HDR BT.2020 است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۱.۴ درصد است. رزولوشن این نمایشگر برابر با ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۹ پیکسل در اینچ می‌باشد.
ال سی دی گوشی یک قطعه حساس در تلفن همراه می‌باشد که با ضربه دیدن گوشی ممکن است آسیب ببیند. و از آنجایی که یک قطعه اصلی در تلفن همراه محسوب می‌شود اگر خراب شود کار با گوشی به طور کامل متوقف می‌شود. پس حتما از گوشی خود مواظبت کنید تا ال سی دی آن دچار مشکل نشود. حتما از محافظ صفحه نمایش برای گوشی خود استفاده کنید. محافظ‌ها علاوه بر این که از ایجاد خط و خش به ال سی دی جلوگیری می‌کند. شدت ضربه به ال سی دی را نیز کاهش می‌دهد. از قاب مناسب برای گوشی خود استفاده کنید. قاب‌ها نیز شدت ضربه را کاهش می‌دهد همچنین از ورود مایعات به داخل گوشی نیز جلوگیری می‌کند. اما حادثه خبر نمی‌کند اگر ال سی دی گوشی سونی Xperia 5 iii شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سونی Xperia 5 iii

تعمیر قطعات گوشی سونی Xperia 5 iii

کمپانی سونی گوشی‌های Xperia 5 iii را در دو سری با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت۸ گیگابایت رم و همچنین ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. این گوشی حافظه داخلی بالایی دارد که هم شما را از کارت حافظه خارجی بی نیاز می‌کند و هم شما را از هشدار‌های حافظه پر است خلاص می‌کند. هارد گوشی یک تراشه ریز است و محل قرار گیری آن روی مادربرد گوشی می‌باشد. هارد گوشی یک قطعه حساس در تلفن همراه است که اطلاعات شخصی ما در آن ذخیره می‌شود و خرابی آن بسیار ناراحت کننده است. زیرا اگر آسیب جدی باشد و نیاز به تعویض هارد باشد اطلاعات‌مان به طور کامل از بین می‌رود. گاهی از هارد گوشی با عنوان emmc نیز یاد می‌شود‌. emmc همان حافظه داخلی است که یک بخش آن مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات می‌باشد و بخش دیگر آن کنترلر است و به سیستم عامل اجازه بوت شدن را می‌دهد. به همین دلیل برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر هارد گوشی سونی Xperia 5 iii شما خراب شده است برای رفع آن حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.
دلایل خرابی هارد گوشی:

  • آب‌خوردگی
  • بازی‌های گرافیک بالا و طولانی مدت
  • شارژر‌های غیراستاندارد

خرابی اسپیکر گوشی سونی Xperia 5 iii

اگر گوشی شما با مشکل صدا مواجه شده است نگران نباشید. مشکلاتی از قبیل قطع کامل صدا، ضعیف شدن صدا، نویزی شدن صدا مربوط به خرابی‌های اسپیکر می‌باشد که به راحتی قابل حل است. مشکلات اسپیکر اگر از نرم‌افزار آن باشد با ریست کردن یا ریست فکتوری کردن قابل حل است. اما اگر مشکل از سخت‌افزار گوشی بود برای رفع آن باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت.

قطعات گوشی سونی Xperia 5 iii

حتما شما هم که الان در این صفحه هستید یکی از قطعات گوشی‌تان خراب شده است و باید اقدام به تعویض آن‌ کنید. باید بدانید که برخی از قطعات بسیار حساس هستن و تعویض آن‌ها نیاز به مهارت و دانش فنی می‌باشد. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا 5 iii به دست تکنسین‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر گوشی شما استفاده می‌کنند. کاری که شما باید انجام دهید این است که دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. اگر امکان مراجعه حضوری را ندارید و یا ساکن تهران نیستید می‌توانید گوشی خود را با پیک و پست برای ما ارسال کنید. پس از تعمیر گوشی، دستگاه به شما تحویل داده می‌شود و یا برای‌تان ارسال می‌شود. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از پیک رایگان مجموعه تعمیرات ۱۱۸ استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 5 iii

در دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت‌ها که زیاد از آن‌ها استفاده می‌شوند به کاربردن قطعات اصل و اورجینال در آن‌ها مهم‌ترین نکته می‌باشد. مجموعه تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر ایران دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی سونی Xperia 5 iii را دارید مجموعه ما این قطعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. در صورتی قیمت قطعات گوشی سونی Xperia 5 iii در سایت درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با همکاران ما از قیمت بروز محصول مورد نظر مطلع شوید. با ما خریدی ایمن را تجربه کنید. هدف اصلی مجموعه ما جلب رضایت شما عزیزان می‌باشد.