نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی تایوانی HTC در سپتامبر سال 2015 یکی از محصولات مقرون به صرفه خود را با عنوان گوشی اچ تی سی One A9 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه از شیشه و پلاستیک ساخته شده است و به همین سبب وزن این دستگاه به 13 گرم و ابعاد 145.8 x 70.8 x 7.3 میلی متر رسیده است. این دستگاه از دو درگاه سیم کارت و کارت حافظه بهره برده است و کاربران تنها می‌توانند از یک سیم کارت استفاده نمایند. ال سی دی گوشی اچ تی سی وان A9 از فناوری ساخت AMOLED بهره برده است که منجر به نمایش تصاویر و متون با وضوح و میزان روشنایی بالایی می‌شود. این نمایشگر با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 66 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 بهره برده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و آبخوردگی دارد. این دستگاه در دو نسخه‌ی 16 گیگابایت با 2 گیگ رم و 32 گیگابایت با 3 گیگ رم عرضه شده است و افزایش حافظه‌ی داخلی برای هردو نسخه برای کاربران امکان پذیر ایست.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی وان A9 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است و از قابلیت‌هایی همچون عکاسی در محیط‌های تاریک به لطف فلش دوگانه LED و عکاسی در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. این دوربین همالنند دوربین سلفی امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این دستگاه نیز به یک سنسور 4 مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی اچ تی سی وان A9 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 2150 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی اچ تی سی One A9

قطعات گوشی اچ تی سی One A9 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی اچ تی سی One A9 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی اچ تی سی One A9 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One A9

تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت تعمیر اسمارت فون کاربران لازم به داشتن قطعات و ابزارآلات می‌باشند چه بسا استفاده از قطعات اورجینال باعث بالارفتن کیفیت کار آن‌ها شده و در نیجه رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد. چنانچه تعمیرکاران قصد خرید قطعات گوشی‌های هوشمند را مانند خرید قطعات گوشی اچ تی سی One A9 را دارند می‌توانند به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه‌ی فروش قطعات اورجینال مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه نماید. خرید قطعات در این مرکز به صورت غیرحضوری نیز برای افرادی که به این مجموعه دسترسی ندارند امکان پذیر می‌باشد. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات و قیمت قطعات گوشی اچ تی سی وان A9 در سایت درج نشده است و جهت اطلاع از آن لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.