نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند لنوو یکی از برندهای نسبتا تازه وارد به عرضه تولیدات گجت‌های هوشمند است. این برند محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است. یکی از آنها تبلت Tab P11 است. احتمالا شما نیز به دلیل کیفیت بالای این محصول آنرا خریداری کرده اید. اما همانطور که می‌دانید ممکن است روزی این تبلت آسیب بینید و مشکلی پیدا کند. آیا با مشکل خاصی در تبلت خود مواجه شده اید؟ آیا تاچ و ال سی دی Tab P11 آسیب دیده است؟ یا اینکه باتری تبلت مشکل پیدا کرد است؟ فرقی نمی‌کند که شما با چه مشکلی روبرو هستید. تمامی مشکلات تبلت Lenovo Tab P11 در مجموعه ما قابل برطرف شدن است. آماده ایم تا تعمیرات تبلت لنوو Tab P11 را با بهترین کیفیت ممکن برایتان انجام دهیم. بنابراین از آسیب دیدگی به وجود آمده ناراحت نباشید و برطرف کردن مشکل خود را به ما بسپارید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر تبلت Tab P11 است.

repair-lenovo-tab-p11

آسیب دیدگی های رایج تبلت Lenovo Tab P11

در ابتدا تمامی مشکلاتی را که ممکن است شما با آن روبرو شوید لیست می‌کنیم. پس از آن به بررسی جداگانه تک تک این موارد خواهیم پرداخت. سعی کرده ایم تا جایی که ممکن است در مشکلات عمیق شویم. بنابراین اگر پس از خواندن این مطالب سوالی برای شما به وجود آمد می توانید با همکاران ما در تماس باشید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکلات رایجی که ممکن است برای تبلت لنوو Lenovo Tab P11 به وجود بیاید به قرار زیر است:

  • آسیب دیدگی هایی که متوجه تاچ و ال سی دی دستگاه است.
  • خطراتی که باتری دستگاه را تهدید می کند.
  • خرابی و آسیب دیدگی هارد
  • مشکلات شارژ دهی
  • خاموشی ناگهانی تبلت
  • و …

این موارد به همراه چند مورد دیگر برای شما عزیزان شرح داده شده است.

آسیب دیدگی های تاچ و ال سی دی Tablet Tab P11

تاچ و ال سی دی تبلت لنوو Tab P11 بر اثر سه دلیل اصلی آسیب می‌بیند. آبخوردگی، سقوط از ارتفاع و ضربه های شدید. اگر تاچ و ال سی دی تبلت شما تحت یکی از شرایط و حتی دلایل دیگر آسیب دیده است اصلا نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم تا مشکلتان را به بهترین نحو ممکن برطرف کنیم. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی جزو آسیب های بسیار رایج در حیطه تعمیرات گجت‌های هوشمند به شمار می‌رود. بنابراین از خرابی تاچ و ال سی دی تبلت Lenovo Tab P11 نترسید و تعویض آنرا به ما بسپارید. پس از تعویض تاچ و ال سی دی لنوو Tab P11 به راحتی می‌توانید از دستگاه خود استفاده کنید. همچنین تمامی مشکلات شما پس از تعویض تاچ و ال سی دی Tab P11 از بین می‌رود. همین الان تبلت خود را به مجموعه ارسال کنید. برخی از راهکارها برای جلوگیری از خرابی تاچ و ال سی دی Lenovo Tab P11 به قرار زیر است:

  1. استفاده از گلس محافط صفحه نمایش: یکی از راهکارها که ممکن است زیاد جدی گرفته نشود استفاده کردن از گلس محافظ صفحه نمایش است. این قطعه با نام گلس در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در دسترس است. گلس محافظ صفحه نمایش از بروز خط و خش بر روی تاچ و ال سی دی محافظت می‌کند.
  2. استفاده از گارد یا کاور برای تبلت: استفاده از گارد یا کاور برای تبلت شدت آسیب رسیدن به تاچ و ال سی دی را در هنگام ضربات سنگین به شدت کاهش می‌دهد. اگر برای تبلت خود گارد یا کاور تهیه نکرده اید وقت آن است که هم اکنون برای تهیه آن اقدام کنید.
  3. عدم استفاده از تبلت با دست خیس: آب دشمن اصلی تبلت است و از راه‌های مختلفی وارد تبلت می‌شود. اگر آب به داخل تبلت شما نفوذ کند می‌تواند خسارات بسیار جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

repair-lenovo-tab-p11

خرابی باتری تبلت لنوو Tab P11

خرابی باتری جزو آن دسته از مشکلاتی است که بی شک برای همه ما برای یکبار هم که شده رخ داده است. بنابراین از خرابی باتری Lenovo Tab P11 نترسید و بدانید که مشکل شما قابل برطرف شدن است. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا تعویض باتری تبلت لنوو Tab P11 را در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت انجام دهد. تعویض باتری تبلت Tab P11 نیازمند تجهیزات و دانش فنی بالایی است. ما این موارد را در مجموعه خود به طور کامل پوشش داده‌ایم. به طور کلی باتری تمامی گجت‌های هوشمند عمر دو ساله دارد و پس از دو سال چه بخواهید و چه نخواهید با ضعیف شدن و عدم کارکرد باتری روبرو خواهید شد. در نتیجه تعویض باتری لنوو Tab P11 تنها راه حل پیش روی شما خواهد بود. برخی از راهکارها برای استفاده کردن از نهایت عمر مفید باتری Tablet Tab P11 به قرار زیر است:

  • همیشه از شارژر اصل و سازگار با تبلت استفاده کنید: یکی از مواردی که باید حتما مدنظرتان باشد این است که به هیچ وجه تبلت خود را با شارژرهای تقلبی و فیک به شارژ نزنید. هر تبلتی تحت یک ولتاژ ثابتی شارژ می‌شود. شارژهای فیک و تقلبی به شدت به سلامت باتری دستگاه شما آسیب می‌رسانند.
  • تبلت خود را زیاد و بیش از حد شارژ نکنید
  • به هیچ وجه دز مان شارژ شدن تبلت با آن کار نکنید

خرابی هارد تبلت لنوو Tab P11 و علائم آن

از هارد گجت‌های هوشمند چه می‌دانید؟ ایا می‌دانید که تمامی اطلاعات شما در هارد ذخیره می‌شود؟ بنابراین اکنون باید از اهمیت این قطعه باخبر شده باشید. در نتیجه اگر اطلاعات درون تبلت خود را دوست دارید برای تعمیر یا تعویض هارد تبلت Lenovo Tab P11 به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید. در گذشته باور اکثر کاربران این‌گونه بود که هارد گجت‌های هوشمند قابل تعمیر نیست و پس از خرابی هارد باید به طور کلی با دستگاه خداحافطی کرد. این دیدگاه شاید در گذشته درست بوده ولی اکنون کاملا غلط است. ما به شما قول می‌‌دهیم که هارد شما قابلیت تعمیر یا تعویض را داراست. تعمیر یا تعویض هارد تبلت لنوو Tab P11 را به ما بسپارید. البته شدت آسیب وارد شده به این قطعه مشخص می‌کند که کدام یک از مراحل تعویض یا تعمیر هارد Lenovo Tab P11 انجام شود. ولی به طور کلی خیال شما از بابت خرابی این قطعه راحت باشد و نگران نشوید. تعمیرکاران مجموعه ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به بهترین نحو مشکل شما را مرتفع سازند. برخی از دلایل خرابی هارد tab P11 به قرار زیر است:

  1. بازنشانی به تنطیمات کارخانه زمانیکه شارژ تبلت کمتر از 30 درصد است.
  2. ضربه های شدید و آب خوردگی برای سلامت هارد بسیار مضر است
  3. شارژ تبلت با شارژرهای فیک و تقبلی به دلیل تفاوت در آمپر مصرفی به هارد صدمه می زند.
  4. اجرای طولانی مدت بازی های سنگین باعث درگیر کردن هارد می شود و در دراز مدت می تواند باعث خرابی آن شود.
  5. خاموش کردن تبلت در حین شارژ

repair-lenovo-tab-p11

قطعات تبلت Tab P11

تمامی قطعات موجود در مجموعه ما کاملا اصل و اورجینال است. رضایت شما مشتریان عزیز از هر چیزی برای ما اهمیت بیشتری دارد. از بابت تهیه قطعات تبلت لنوو Tab P11 هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید. تمامی قطعات تبلت Tab P11 در مجموعه ما قابلب دسترسی و تهیه است. شما می توانید تعمیرات تبلت Lenovo tab P11 خود را به مرکز ما بسپارید. راه های ارسال تبلت به دو صورت حضوری و غیر حضوری است. در روش حضوری می‌توانید مستقیما به مرکز مراجعه کنید. در روش غیر حضوری می‌توانید از پست و پیک برای ارسال تبلت خود استفاده کنید. ما درکنار شما هستیم تا انواع تعمیرات تبلت لنوو Tab P11 را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. هم اکنون تبلت خود را برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات تبلت لنوو Tablet Lenovo Tab P11

هم اکنون می‌توانید به راحتی هر چه تمام تر به خرید قطعات تبلت Tab P11 اقدام کنید. سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه راه های پیش روی شما برای ثبت سفارش است. از هر راهی که برای شما راحت تر است می‌توانید به ثبت سفارش این قطعات اقدام کنید. قیمت قطعات Tab P11 در سایت آمده است. چنانجه به مشکلی در این زمینه برخورد کردید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.