نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس را در یک رویداد جهانی در مارچ 2020 معرفی کرد. وزن تقریبی این گوشی حدود 209 گرم است و بدنه ی اصلی آن ترکیبی از شیشه و پلاستیک است. تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi Note 9 Pro ردمی نوت Max با اندازه 6.67 اینچی حدود 84.6 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. برای مراقبت از این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 روی آن تعبیه شده تا از ضربه خوردن مستقیم به نمایشگر جلوگیری کند. از دیگر مشخصات بارز این ال سی دی می توان به وجود حفره در قسمت بالایی اشاره کرد. در این گوشی ناچ قطره ای طراحی نشده و دوربین سلفی داخل یک حفره ی بسیار کوچک در بالای ال سی دی قرار گرفته است.

دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی به همراه دیگر دوربین ها و فلش led درون یک محفظه ی مستطیلی شکل با چیدمانی منحصر فرد قرار گرفته اند. با استفادی از این دوربین ها شما می توانید تصاویر پرتره و با کیفیتی را ثبت کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این گوشی می توان به باتری 5020 میلی آمپری آن اشاره کرد. باتری شیائومی Redmi Note 9 Pro Max برای این که 50 درصد شارژ شود تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. سیستم عامل به کار گرفته شده در این گوشی آخرین نسخه ی اندروید Android 10.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد. سوکت شارژ Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری روی لبه ی پایینی گوشی به چشم می خوردند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro Max

در مجموعه ی تعمیرات 118 مجموعه ای از تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند و می توانند هر گونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را بررسی کنند. تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس در مرکز تعمیرات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و ابزار آلات اورجینال انجام می گیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه تعویض قطعات شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت، تعمیرکار تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro Max را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به شما تحویل داده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی Redmi Note 9 Pro Max را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro Max مطلع شوید. اگر قطعه ی خاصی را مد نظر دارید و روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. از جمله قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.