نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A41 با دوربین هایی ویژه و کیفیت بالا در سال 2020 وارد بازار شده است. بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک ساخنه شده است و موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده است و تا ارتفاع 1.5 متری زیر آب تا نیم ساعت آسیبی به آن وارد نمی شود. معمولا سامسونگ از فناری  AMOLED  در گوشی های خود استفاده می کند و در این گوشی نیز از نمایشگری با فناوری Super AMOLED استفاده کرده است. برای نمایشگر 6.1 اینچی این گوشی، رزولوشن 1080 * 2400 پیکسلی در نظر گرفته شده است که بنا بر این در هر اینچ 431 پیکسل وجود دارد.  سامسونگ گوشی هایی که در سال 2019 به بعد تولید کرده است کمی ارتفاع گوشی ها را افزایش داده و نسبت تصویر در این گوشی نیز 20 به 9 می باشد.

حسگر اثر انشگت در زیر ال سی دی قرار گرفته است و دوربین سلفی با رزولوشن 25 مگاپیکسل به صورت ناچ قطره ای بر روی نمایشگر قرار دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2 پشتیبانی می کند و برای تراشه اصلی از Mediatek MT6768 Helio P65 با معماری 12 نانومتری استفاده کرده است. پردازنده مرکزی نیز از نوع Octa-core و پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G52 MC2 می باشند. اما دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی آ41 که جای بحث بسیاری دارد که خارج از این مقول است از سه دوربین تشکیل شده است.دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر 8 و 5 مگاپیکسلی می باشند. برای این گوشی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت انتخاب شده است که بسیار مناسب است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ41

 تعمیر گوشی‌های هوشمند نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت داشته باشید که تعمیر آن را به فردی مجرب و ماهر بسپارید. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین تجهیزات به راحتی تعمیر گوشی ساموسنگ A41 را انجام می‌دهند. این مرکز با سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی اسمارت فون ها و لپ تاپ اماده خدمت رسانی به شما می باشد و می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید. در این مرکز ابتدا با پیشرفته ترین تجهیزات گوشی شما بررسی شده و هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی A41 آن تعیین می شود که پس از تایید شما تعمیر انجام خواهد شد. در این مرکز از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی گلکسی A41  استفاده می شود و برای آسودگی خیال شما امکان تست از یک تا هفت روز برای تمام دستگاه های خود قرار داده‌ایم.

خرید قطعات گوشی Samsung A41

با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 تمام تلاش ما برای جلب رضایت شما عزیزان می باشد و با رعایت تمام اصول مشتری مداری و با ارائه بهترین کیفیت تا حد بسیاری توانسته ایم در این امر موفق باشیم. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ A41 را از مرکز ما انجام دهید. جهت خرید می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایید و سفارشات خود را ثبت کنید که همکاران ما رد اسرع آن به آن رسیدگی خواهند کرد. قیمت قطعات گوشی سامسونگ A41 در این مرکز بسیار مناسب است که دلیل این امر حذف واسطه ها و عرضه مستقیم قطعات است. با استفاده از قطعات اورجینال مجددا کیفیت اولیه دستگاه بازگردانده خواهد شد.