نمایش 1–8 از 19 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی آیفون، گوشی SE را با نمایشگر 4 اینچی و قیمتی ارزان تر از پرچمداران این شرکت برای رقابت با اندرویدی ها معرفی کرده است. مهم ترین شاخصه های آیفون، این گوشی را از دیگر رقبای اندرویدی جدا می کند. گوشی آیفون SE در مارچ 2016 به بازار معرفی کرده است. در قسمت جلویی این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته است. این نمایشگر ها هزینه ی ساخت کمتری دارند و به دلیل نمایش رنگ های طبیعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. از دیگر ویژگی های ال سی دی گوشی آیفون SE می توان به تراکم پیکسلی 326، رزولوشن نمایشگر 640 در 1136 اشاره کرد. شدت روشنایی بسیار خوب آن نیز باعث می‌شود تا به خوبی بتوان از آن در محیط‌های پرنور خارجی استفاده کرد. در بالای ال سی دی دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز این گوشی قدرتمند را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1624 میلی آمپر تامین می کند. باتری های لیتیوم پلیمری نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و در صورتی که بیش از حد درون شارژ باشند موجب منفجر شدن آن می شود. در صورت فول شارژ بودن باتری گوشی آیفون Iphone SE، می توانید تا 50 ساعت موزیک گوش کنید. در پنل پشتی این گوشی بر خلاف نسل گذشته یک رنگ جدید به آن اضافه شده است و رنگ رزگلد قاب پشتی آیفون SE نیز در بازار عرضه شده است. قاب پشتی این گوشی سه تکه طراحی شده که تکه ای وسطی از جنس آلومینیومی و به رنگ رزگلد است. تکه ی بالا و پایین نیز از شیشه ی سفید ساخته شده اند. در قسمت بالایی قاب کامل آیفون iPhone SE دوربین اصلی در کنار میکروفون دوم و فلاش دوتای جای گرفته اند. در قسمت لبه ی سمت راست دستگاه خشاب سیم کارت جای گرفته است.

تعمیر گوشی آیفون Iphone SE

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی آیفون Iphone SE  از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی آیفون Iphone SE  که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی آیفون SE

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده یم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم به همین ججهت همیشه از قطعات اورجینال در فروشگاه خود استفاده می کنیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون SE با کیفیت اورجینال را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی آیفون SE روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.