نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

برند ال جي از شركت­هاي مطرح در زمينه توليد گوشي­هاي موبايل است كه سعي مي­كند با عرضه محصولات با كيفيت و به روز، ‌در كورس رقابت از رقباي جدي خود يعني سامسونگ و اپل، ‌عقب نماند. گوشی ال جی W41 یکی از گوشی­های محبوب این برند بوده که از کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری خوبی هم برخوردار است. اما در صورت بی­احتیاطی شما هنگام استفاده از این گوشی، ممکن است آسیب دیدگی در قسمت سخت افزار و یا ایجاد ایراد در نرم افزاردر آن به وجود بیاید. در این مواقع برای تعمیر قطعات یا رفع مشکل نرم افزاری، باید به مراکزی مراجعه کنید که از تجربه و اعتبار بالایی در زمینه تعمیرات گوشی­های موبایل برخوردار هستند تا این کار را برای شما به شکلی مناسب انجام دهند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با دارا بودن سابقه­ای بالا در زمینه تعمیرات انواع گوشی­های موبایل در برند­های مختلف و هم چنین استفاده از تجهیزات به روز و مدرن برای این کار، سعی می کنیم بهترین خدمات را در کوتاه­ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهیم. پس اگر شما هم قصد تعمیر گوشی ال جی W41خود را دارید، می توانید با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

آسیب دیدگی­های متداول گوشی ال جی W41

با این که شرکت ال جی سعی می­کند مدل جی W41 را همانند بیش­تر مدل­های تولیدی خود با استقامت بالایی تولید کند، باز هم برخی اوقات این گوشی­ در اثر عوامل مختلف دچار ایرادات و آسیب­هایی در قطعات یا نرم افزار خود می­شود. رایج­ترین مشکلاتی که از نظر سخت افزاری برای گوشی ال جی W41 پیش آمده و باعث می­شوند که نیاز به تعمیر این گوشی به وجود آید، شامل آسیب دیدن تاچ و ال سی دی، خرابی باتری ، خراب شدن هارد و غیره هستند. ایراداتی نظیر هنگ کردن گوشی، ویروسی شدن و غیره هم از جمله آسیب هایی هستند که به طور متداول از نظر نرم افزاری این گوشی را با مشکل رو به رو می­کنند. مشکلات نرم افزاری این گوشی به طور معمول آسان­تر هستند و با مراجعه به مراکز معتبر، می­توان به راحتی آن­ها را بر­طرف نمود. اما در آسیب دیدگی­های سخت افزاری، به این دلیل که نیاز به تعویض قطعات وجود دارد، مهارت و دقت بیش­تری لازم است. متخصصان ما در مجموعه تعمیرات 118 هر کدام از این تعمیرات ر ابا بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی ال جی W41

تعمیر گوشی ال جی W41

شرکت ال جی برای این مدل گوشی خود از تاچ و ال سی دی نوع IPS LCD استفاده کرده است. سایز صفحه گوشی ال جی W41 در حدود 6.55 اینچ بوده و مساحت صفحه آن 118.3 سانتی متر مربع است که صفحه نمایشی نسبتا بزرگ و مناسب محسوب می­شود. شاید بتوان مهم­ترین و رایج­ترین مشکلی که برای این گوشی پیش می­آید را شکستگی یا خرابی تاچ و ال سی دی آن دانست. با توجه به این که تاچ و ال سی دی به طور پیوسته مورد استفاده قرار گرفته و در سطح بیرونی این گوشی هم قرار می­گیرد، بیش­تر در معرض آسیب دیدگی است. اگر چه استفاده از گلس­های محافظ می­تواند احتمال آسیب صفحه نمایش ال جی W41 را کاهش دهد، اما باز هم تضمین کننده امنیت آن نیست. متداول ­ترین دلایل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی LG W41 شامل ضربه خوردن و افتادن هستند که باعث شکستن تاچ و ال سی دی آن می شود. البته در برخی موارد هم نفوذ آب به این گوشی می­تواند باعث سوختن تاچ و ال سی دی آن شود. در صورتی که تاچ و ال سی دی گوشی ال جی W41 شما هم در اثر هر یک از این عوامل دچار خرابی شده است، می­توانید تاچ و ال سی دی اصل و اورجینال این گوشی را از ما دریافت کنید.

خرابی باتری گوشی ال جی W41

تعمیر گوشی ال جی W41

بعد از آسیب دیدگی صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی، خرابی باتری مهم­ترین مشکلی است که برای گوشی ال جی W41 به وجود می­آید. البته این امری عادی است و بیش­تر گوشی­های موبایل بعد از یک مدت که از آن­ها استفاده می­شود، دچار مشکل خرابی باتری می­شوند. باید به این نکته توجه کرد که باتری این گوشی هم مانند سایر قطعات آن، دارای یک عمر مفید بوده و بعد از گذشت آن، نیاز به تعویض باتری به وجود می­آید. مهم­ترین علائمی که خرابی باتری گوشی ال جی W41 را نشان می دهند، شامل موارد زیر هستند :

  • شارژ باتری به سرعت خالی می­شود و در صورت کم­ترین استفاده ممکن است بخش زیادی از شارژ کم شود.
  • زمان شارژ شدن باتری تا حد زیادی افزایش پیدا می­کند و ممکن است حتی تا چندین ساعت طول بکشد.
  • باتری باد می کند و حتی ممکن است درب گوشی را دچار آسیب نماید.
  • باتری در هنگام انجام فعالیت با گوشی داغ می­شود.

در صورت وجود هر کدام از این علائم در باتری گوشی ­تان باید برای تعویض آن به مراکز معتبر مراجعه نمایید. تعمیر گوشی ال جی W41 در مجموعه تعمیرات 118 با بهترین قیمت صورت می گیرد. هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید.

تعویض هارد گوشی ال جی W41

هارد یکی از مهم­ ترین قطعات داخلی این گوشی است که وظیفه ذخیره اطلاعات مختلف را بر عهده دارد. خرابی و یا سوختن هارد می­تواند باعث از بین رفتن تمام اطلاعاتی شود که در آن وجود دارد. پس باید با نکاتی که باعث خرابی هارد گوشی ال جی W41 می­ شوند آشنایی داشته و آن­ها را به خوبی رعایت کنیم. مهم ترین دلایل آسیب دیدن هارد این گوشی شامل استفاده از گوشی در هنگام شارژ، ریست کردن گوشی در زمان­هایی که شارژ آن کم­تر از 20 درصد است، استفاده از شارژرهای تقلبی و موارد این چنینی دیگر می­شود. اگر چه در ابتدا باید مراقب بود و به رعایت این نکات توجه کرد، اما در صورتی که هارد گوشی­ تان دچار مشکل و خرابی شد، باز لزومی به نگرانی وجود ندارد. کافی است هارد خود را در سریع­ترین زمان ممکن برای ما بفرستید. متخصصان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند هارد شما را تعمیر کرده و از نابودشدن اطلاعات شما که در این هارد ذخیره هستند، جلوگیری نمایند. تعمیر گوشی ال جی W41 در مرکز ما در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. کافیست با ما در تماس باشید.

تعویض قطعات گوشی ال جی W41

اگر هر کدام از قطعات موبایل ال جی W41 شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن­ها وجود دارد، شما می­توانید ما را برای این کار انتخاب کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از کادری با تجربه و ماهر و هم چنین استفاده از تجهیزات مناسب برای تعویض قطعات مختلف موبایل، کار تعویض قطعات گوشی ال جی W41شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهیم داد. شما می­توانید به صورت حضوری یا با استفاده از پست، گوشی­تان را برای ما ارسال کنید و از تعمیر و تعویض قطعات آن با بهترین کیفیت ممکن، کاملا اطمینان داشته باشید.

خرید قطعات گوشی ال جی W41

یکی از دغدغه­ های اصلی کاربران گوشی­ های تلفن، خرید قطعات با کیفیت و اورجینال در هنگام خرابی آن­ها می­باشد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید، چرا که ما در مجموعه تعمیرات 118 انواع مختلف قطعات موبایل را به صورت کاملا اصل و اورجینال به شما رائه خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید قطعات گوشی ال جی W41 را به صورت کاملا اصل و اورجینال دارید، آن ها را از ما تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آورده­ایم تا بتوانید هم به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه ما، این قطعات را دریافت کنید و هم به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن یا مراجعه به سایت، نسبت به سفارش قطعات مورد نیاز گوشی­تان اقدام نموده و آن ها را درب منزل­تان تحویل بگیرید.