نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت هواوی MediaPad M6 8.4 در ژوئن سال 2019 با یک نمایشگر 8.4 اینچی، تراشه Kirin 980 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی توسط کمپانی هواوی معرفی شد. در مقایسه مشخصات فنی این تبلت با نسخه‌ی 10.8 تفاوت خاصی غیر از ظرفیت باتری دیده نمی‌شود و داری ویژگی‌های مشابهی هستند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بلوتوث 5.0، چهار بلندگوی توسعه یافته توسط برند Harman Kardon و رابط کاربری USB از نوع C نام برد. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام6 8.4 از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین  تماس لمسی پشتیبانی می‌کند. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 2560 در 1600 پیکسل با نسبت تصویر 16:10 نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است که حافظه‌ی داخلی آن  تا میزان 256 گیگابایت قابل افزایش است

دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام6 8.4 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت ثبت تصاویر ددر حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند و همچنین به یک فلش LED نیز مجهز شده است. دوربین جلو دستگاه یک لنز 8 مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتا خوبی را به ارمغان می‌آورد. هر دو دوربین ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام 6 از طرفیت 6100 میلی آمپر ساعت برخوردار است که از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض ساخته شده است.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M6 8.4

امروزه تبلت‌ها پس از گوشی‌های هوشمند یکی از کاربردی‌ترین گجت‌های هوشمند به شمار می‌روند که حتی کودکان نیز از این دستگاه به عنوان یک وسیله‌ی بازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. تبلت‌ها مانند گوشی‌های هوشمند ممکن است در اثر ضربه، آبخوردگی که منجر به اتصالات داخلی می‌شود دچار آسیب شده و عملکرد کلی دستگاه را دچار اختلال نماید. چنانچه کاربران با عدم کارایی درست دستگاه خود مواجه شده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات موبایل 118 جهت تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام 6 8.4 خود اقدام نمایند. در این مجموعه تعمیرکاران ماهر پس از عیب یابی رایگان دستگاه شما اعلام هزینه کرده و در صورت رضایت مشتریان جهت تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه اقدام می‌کنند. تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام 6 در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال صورت می‌پذیرد و به کاربران گارانتی قطعات ارائه می‌شود.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 8.4

برای خرید قطعات تبلت باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می‌گردانند. می‌توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J510 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می‌باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 8.4 نیز اطلاع یابید.