نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y3 2017 در ماه می سال 2017 به عنوان یک گوشی میان رده توسط کمپانی هواوی رونمایی شد. فریم و قاب پشتی گوشی از نوع پلاستیکی و پنل جلویی آن از جنس شیشه‌ای بهره برده است. استفاده از قاب پلاستیکی باعث شده تا وزن این دستگاه به 175 گرم برسد. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و از نظر نرم‌افزاری به سیستم عامل اندروید نسخه 6 مجهز شده است. هواوی در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Y3 2017 از فناوری IPS LCD استفاده کرده است که متون و تصاویر را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 64 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 480 در 854 پیکسلی با تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند.

حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی از 8 گیگابایت ظرفیت به همراه 1 گیگابایت رم بهره برده است. هارد پروگرام شده یا حافظه‌ی داخلی هواوی وای 3 2017 نیز از نوع eMMC 5.0 می‌باشد. دوربین پشت گوشی هواوی Y3 2017 مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگرام f/2.0 و دوربین جلو با لنز 2 مگاپیکسلی تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت معمولی را برای کاربران به ارمغان می آورند. ضبط ویدئو در این دوربین با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه صورت می‌گیرد. باتری گوشی هواوی وای 3 2017 نیز از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 2200 میلی‌آمپری انرژی برقی دستگاه را فراهم می‌سازد.

تعمیر گوشی هواوی Y3 2017

تعمیر گوشی‌های هوشمند یکی از فعالیت‌هایی است که لازم است تعمیرکاران برای انجام آن از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشند. تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه‌ی تعمیر٬ تعویض و فروش قطعات افتخار دارد تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه  ‌دهد. تعمیر گوشی هواوی وای 3 2017 در این مرکز به وسیله‌ی تیمی مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران این مجموعه در ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه کاربران می‌پردازند و در صورت لزوم جهت تعویض قطعات گوشی هواوی Y3 2017 با رضایت مشتریان اقدامات لازم را  انجام می‌دهند. چنانچه می‌خواهید دستگاه شما با استفاده از قطعات اورجینال تعویض گردد می توانید به تعمیرکاران خبره این مرکز مراجعه نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y3 2017

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Y3 2017 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی وای 3 2017 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.