نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی پایین رده ی Redmi 4A در نوامبر سال 2016 با بدنه ای کاملا پلاستیکی به بازار معرفی شده است. تراشه MSM8917 اسنپدراگون 425 شرکت کوالکام در این گوشی قرار گرفته است و از 4 هسته‌ی Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.4 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 308 که درون گوشی به کار گرفته شده است امکان انجام بازی های نیمه سنگین را برای کاربر فراهم می کند. این چیپست بر پایه ی فناوری تولید 28 نانومتری ساخته شده و در مصرف نیرو بهینه عمل می کند. مقدار RAM در نظر گرفته شده 2 گیگابایت و در حجم های 16 و 32 گیگابایت در بازار موجود است و شما می توانید بر اساس نیاز خود خریداری کنید. سیستم عامل در نظر گرفته برای این گوشی اندرروید نسخه ی 6.0.1 و رابط کاربری MIUI 8 روی آن قابل نصب است.

درب پشت شیائومی ردمی 4A کاملا از پلاستیک ساخته شده اما حس قابی فلزی را به کاربر منتقل می کند. در دو رنگ طلایی و رز گلد در بازار عرضه شده که در هر دو رنگ پنل جلویی سفید رنگ است. وزن تقریبی این گوشی 131.5 گرم و با لبه های خمیده، این امکان را به کاربر می دهد که با یک دست به راحتی بتواند با گوشی کار کند. پنل پشتی میزبان دوربین اصلی فلش LED تکی و اسپیکر است. دوربین اصلی شیائومی Redmi 4A به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی می تواند در محیط هایی با نور مناسب عملکرد خوبی داشته باشد. برای دوربین سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره گرفته شده که کیفیتی راضی کننده دارد. این دورین به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه بالای ال سی دی قرار گرفته اند.

از یک صفحه نمایش 5 اینچی با تراکم پیکسلی 296 برای این گوشی استفاده شده است. مساحت تاچ و ال سی دی Redmi 4A حدود 68 سانتی متر مربع است و حدود 69 در صد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر 16 به 6 می باشد و با توجه به نمایشگر کوچکی که دارد برای افرادی که طرفدار گوشی های کوچک هستند مناسب است. رنگ سفید در این پنل HD به خوبی نمایش داده می شود اما رنگ مشکی از میزان مطلوب کمی بهتر است. انرژی مورد نیاز سخت افزار و نمایشگر این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3120 میلی آمپر تامین می کند. برای فول شارژ شدن باتری Redmi 4A حدود 3 ساعت وقت نیاز است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 4A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 4A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 4A  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 4A

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 4A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 4A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.